תקשורת ומדיה

מגישת רשת 13 זועמת: "דופקים את הילדים בשם האגו"

מגישת רשת 13 יוצאת במתקפה על שני צידי המחלוקת שמשביתה את מערכת החינוך ומטיחה, "זה בכלל קרב של מי גדול יותר בין יפה בן דוד לליברמן"
מערכת ice |  1
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
שביתת בתי הספר ממשיכה להתקיים היום (חמישי), זה היום השני במתכונת של שביתה מלאה. ברקע הלחצים לסיום העיצומים ולהמשך המו"מ מצידי המחלוקת, סיון כהן בן יוצאת במתקפה על יפה בן דוד, יו"ר הסתדרות המורים, כמו גם על שר האוצר אביגדור ליברמן.
כהן סבן צייצה בטוויטר, "הורים יקרים, אין אפקטיביות בשביתה הזאת. זה בכלל קרב של מי גדול יותר בין יפה בן דוד לליברמן. ליברמן לא יכול להגיע לבן דוד לפני שסוגר עם ההסתדרות ואת זה שני הצדדים יודעים אז בשם האגו בואו נדפוק את הילדים שעדיין מלקקים את פצעי הקורונה שלא ייפרדו מהגננת והמורה כמו שצריך. מה אכפת לנו!"
נזכיר כי אתמול, ברקע העיצומים של הסתדרות המורים והשביתה שהגיעה לכדי שביתה כללית, שר האוצר אביגדור ליברמן יצא בצעד מפתיע ומכריז על מסגרות עבור ילדי החינוך היסודי והגנים מיום ראשון הקרוב.
למרות הצעד של ליברמן לנסות לעקוף את השפעות השביתה, הוא יצטרך להתמודד עם בעיית כוח אדם קשה שכן הסייעות והגננות מתנגדות לתוכנית ולא מתכוננות לשתף פעולה עם התוכנית של האוצר.
 
בינתיים, מדובר בשבועיים של שביתות לסירוגין ברחבי הארץ, כשבסוף השבוע הבא בתי הספר יסגרו את השערים עד לשנה הבאה, בראשון לספטמבר. הלחצים המרכזיים כעת הם בשל העובדה שהתלמידים עלולים שלא לפגוש את המורים שלהם לפרידה מסודרת לקראת סוף השנה, כמו גם הכבדה נוספת על המשק עם עוד עשרה ימי חופש שהסתפחו לחופשת קיץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בריונות במסווה של צדק
    יאיא 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחרפה. אחרי זה מתפלאים למה הנוער מסתובב ברחובות ורמת הפשיעה עולה. לאף אחד לא באמת אכפת ואף אחד לא באמת משמש כשליח ציבור. כל אחד חושב על הכסא שלו בלבד ומה יגידו עליו. חבורת הזבל.
    סגור