תקשורת ומדיה

מהפאנל בחדשות 13 לכנסת? מתמודדת חדשה ומפתיעה בפריימריז הליכוד

אחרי שסיימה רק לאחרונה את הופעותיה בפאנל 'שישי עם אילה חסון', טלי גוטליב הודיעה כי תתמודד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת, ומי עוד יתמודד?
מערכת ice |  4
חדשות 13 (צילום מסך)
עוד לפני ההודעות על שיריונים, הפתעות של ממש נרשמו עם הגשת המועמדויות לפריימריז הליכוד, כששם אחד מפתיע שבלט בין השמות היה של עורכת הדין טלי גוטליב שעד לאחרונה הייתה פאנליסטית קבועה ב'שישי עם אילה חסון' ברשת 13.
גוטליב עדכנה את עוקביה בטוויטר: "כן. אני ארוץ בפריימריז הקרובים בליכוד. למה? כי הוכחתי שאני מיומנת במאבק לטובת ערכי הימין בראש מורם וללא מורא. כי אני מבינה ולא חוששת לומר ׳המלך עירום׳ גם מול הבכירים ביותר. ואני מסוגלת להוביל לשינוי בראש ובראשונה במערכת המשפט. יאללה. התחלתי".
 
עורכת הדין והפעילה החברתית כנרת בראשי כתבה: "אני מריצה אותה! אלופה, חכמה, טובה", שורה של דמויות בולטות בשיח הליכודי בטוויטר גם כן הביעו תמיכה בגוטליב והציוץ שלה זכה לאלפי לייקים.
 
גם הפעיל החברתי רן כרמי בוזגלו הודיע כי יתמודד: "אני מאוד מקווה שנלך לבחירות ושסוף סוף תקום ממשלה לאומית-ימנית "על מלא" שתבטיח את קיום המולדת האהובה לנצח נצחים. בכוונתי להתמודד בבחירות המקדימות ("פריימריז") ברשימה הארצית".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עוד אחת שחיה בסרט (ל"ת)
    רוני רימון 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 3.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    השינאה של ה"גילדה" השולטת ב תקשורת ממוסדת, פרקליטות, אקדמיה, בירוקרטיה- פקידים עם פנסיות תקציביות שמנות בשילוב שמאל ניהליסטי - מעוורת את כושר השיפוט של ה"גילדה". הם רק רוצים לשלוט בכולנו- בשיטת "חבר מביא חבר" בתוך ה"גילדה" הסגורה. הם מנסים לשטוף לנו, האזרחים , את המוח ולעוות עובדות.
    סגור
  • 2.
    צריך עוד הוכחה כמה ערוץ 13 מוטה? (ל"ת)
    ליאת 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    צריך עוד הוכחה כמה ערוץ 13 מוטה? (ל"ת)
    ליאת 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור