תקשורת ומדיה

רביב דרוקר מותקף: "מפיק פייק ניוז קיצוני, נמאסת", "שופר"

חברת הכנסת זועבי תקפה את הדיווח של עיתונאי חדשות 13: "מה עובר על רביב דרוקר? כנראה ש ״מחנה רק לא ביבי״ לא בוחל בשום אמצעי בכדי לרצוח אופי של מי שעמדה על עקרונותיה. חבל שלא הגשתי תלונה למשטרה על הסתה לרצח. יפי נפש נמאסתם" ואיך הגיב לה?
מערכת ice |  3
רביב דרוקר (צילום פלאש 90)
"הג'וב לזועבי וההתפטרות שלא יצאה לפועל בגלל הודעת בנט על פירוק הממשלה", הדברים הללו שנכתבו ברשתות החברתיות של חדשות 13 עוררה את זעמה של חברת הכנסת ממרצ ג'ידא רינאווי זועבי שהשתלחה בעיתונאי רביב דרוקר שעומד מאחורי הידיעה.
רינאווי זועבי כתבה בזעם: "רביב דרוקר: מפיץ פייק ניוז מקצועי הוא ושאר שופרות מחנה ״רק לא ביבי״ מנסים להדביק אליי. מצער אותי שבמקום שהמחנה הזה יעסוק בחשבון נפש של למה נכשל שוב ושוב מנסים להאשים את הערביה התורנית בחזרתו של הימין".
 
עוד הוסיפה: "מה עובר על רביב דרוקר? כנראה ש ״מחנה רק לא ביבי״ לא בוחל בשום אמצעי בכדי לרצוח אופי של מי שעמדה על עקרונותיה. חבל שלא הגשתי תלונה למשטרה על הסתה לרצח. יפי נפש נמאסתם".
 
דרוקר עצמו השיב לה: "אתמול דווקא אישרת שקובי ריכטר ביטל לך ביום שלישי את הפגישה (בה היה אמור להציע משרה באמירויות) שהייתה מיועדת להתקיים ביום רביעי ושכתבת לו ש'אתם השמאלנים משתמשים בנו וזורקים'. אפילו כעסת באוזניי על ריכטר שלטענתך הוציא את ההסתמסות. והנה הפגישה שהתחילה רבע שעה לפני ההודעה של בנט".
 
העיתונאי בן כספית השיב לחברת הכנסת: "המחנה נכשל בגין טיפשות מופלגת וקוצר ראות נדיר בכך שליהק טיפוס כמוך לשורותיו", שמעון ריקלין הגיב בלעג: "לא מאמין שדרוקר מפיץ פייק. אני בהלם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חצי פגישה.
    אוראל 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר היא שוחחה עם דרוקר כול העניין עדיין היה מעורפל.. הסתובבו שמועות שנתניהו נפגש בסוד עם רינוואי וניסה לצוד אותה. הוא פיתה אותה בדברי כיבושין על מקום 10 בליכוד ועל שרות( כנראה תקשורת) ואז הגיעה הפצצה של בנט שתפסה את ביבי עם המכנסיים למטה.. ראש הממשלה וזועבי הכחישו את קיומה של הפגישה..
    סגור
  • 2.
    לא כוחות: עיתונאי ענק רב מוניטין מול בדיחה מהלכת
    קאסם שירין 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גם במגזר שלנו ינדו אותה.
    סגור
  • 1.
    זועבי היא תאונת דרכים נוראית של מרץ והפוליטיקה בכלל
    שקדיה 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עוד שבוע - שבועיים אף אחד לא יזכור מי זאת. כמו עב"מים נוספים שהיו אורחים לרגע בפוליטיקה ופג תוקפם: שיקלי, מאזן גנאים, הילדה הטובה עד הסוף סילמן וכו'.
    סגור