תקשורת ומדיה

אוחנה מגיב לסוקניק: "לפיד מחולל קלישאות נבוב ונטול בגרות"

ח"כ מהליכוד ושר המשפטים לשעבר ענה למגיש החדשות לשעבר ("חברי הליכוד בעלי רמת אינטיליגנציה נמוכה"): "בראש הליכוד עומד נתניהו, בוגר MIT שלא תתפוס אותו ברגע פנאי מבלי שהוא קורא או כותב ספר"
מערכת ice |  4
אמיר אוחנה (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
דבריו של גדי סוקניק הפכו בן רגע לשיחת היום. מגיש החדשות לשעבר, שהתבטא בתכנית "פותחים יום" בערוץ 13 בה כינה את חברי הליכוד כ"בעלי רמת אינטיליגנציה נמוכה", הכעיסו לא מעט אנשים בעיקר בצד הימני של המפה. מי שלא היה מוכן להישאר חייב הוא ח"כ ושר המשפטים לשעבר אמיר אוחנה. 
"בראש הליכוד עומד נתניהו, בוגר MIT שלא תתפוס אותו ברגע פנאי מבלי שהוא קורא או כותב ספר" צייץ אוחנה בחשבון הטוויטר שלו, "וחברים הד"ר יובל שטייניץ, עוה"ד יריב לוין, ד"ר שלמה קרעי, רו"ח אלי כהן והרשימה עמוסה לעייפה בבוגרי תארים ראשונים ושניים. בראש "יש עתיד" עומד מחולל קלישאות נבוב ונטול תעודת בגרות. שמחתי לעזור" הוסיף.
כזכור, סוקניק עצמו קיבל את ההזדמנות להתנצל במהדורה ראשונה בחדשות 12, אך בחר שלא לחזור בו: "חס וחלילה להתנצל, אין לי על מה להתנצל, בוודאי לא אל מול הניסיון לשרבב אותי אל מערבת בחירות יצרית שמנסים כאן לבנות אותה. להיות למרמס לפוליטיקאים. ראיתי כבר שחלקים בליכוד מנסים כבר לשלהב את היצרים עם כל מני ציטוטים. מה שהתכוונתי זה דבר אחד, מה שמנסים לעשות עם זה, זה דבר שני. אני לא אישיות פוליטית, בסך הכל נתתי ניתוח פרשני באחד האולפנים וזה הכל, תרדו לי מהראש".
סוקניק המשיך: "כל מה שנשאלתי זה על יאיר לפיד ופועלו כראש ממשלה עתידי ועל הנבחרת שהוא הביא לכנסת לעומת אחרים ואני ציינתי שלמרות שהפלגה שלו לא דמוקרטית והוא מינה את האנשים, הרמה שלהם גבוהה יותר מחברי הכנסת של הליכוד. מיד מתחילים לדבר על 'בוחרי הליכוד', לא דיברתי על בוחרי הליכוד, כולם טובים, הכל בסדר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין עתיד מלא בהמות חסרי השכלה, סוקניק מצביע אין עתיד
    סוקניק מרגיש נחות 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כנראה, וחש צורך להרגיש טוב עם עצמו.
    סגור
  • 3.
    45 הרוגי מירון מתו במשמרת שלך כשר
    אברהם 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שמענו את הגמגומים שלך. תתבייש.
    סגור
  • 2.
    הפרזנטור יהיר לפיד מצליח עם קול סמכותי להגיד כלום
    ארנון תל-אביבי 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עוד יציאה מוטרפת של הפרזנטור יהיר לפיד . על תומך טרוריסטים ,ח"כ אלחרומי רע"מ, שחטף התקף לב בזמן ביקור אצל "אשת מקצוע" ברח' סנהדרין בבאר-שבע. לפיד קורא לביקור אצלה "נפל בקרב" . ה"נפל בקרב" לא רצה שימצאו אותו בביתה של "אשת המקצוע" לכן ביטל את המד"א שהזמינה . "ה"נפל בקרב" הלך בקושי למכוניתו , אבל לא הרחיק , עשה תאונה עצמית ומת 9/2021
    סגור
  • 1.
    מ ת ר ו מ ם . (ל"ת)
    דניאל 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור