תקשורת ומדיה

מיובל דיין ועד נתניהו: הרשת חוגגת את ביקור ביידן

הסכם גרעין עם איראן, נורמליזציה מול סעודיה וקונסוליה לפלסטינים בירושלים - כל אלו עמדו בוודאי על סדר היום בביקורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, אלא שברשתות החברתיות (ואולי קצת גם בתקשורת המסורתית) התמקדו דווקא בדברים אחרים: ממצב הרוח של נתניהו ועד יובל דיין אספנו לכם כמה מהפוסטים המובילים בנושא
מערכת ice | 
יובל דיין ביידן (צילום יחצ)

נשיא ארה"ב ומי שיש שיגדירו כמנהיג העולם המערבי והאיש המשפיע ביותר בעולם, ג'ו ביידן נחת השבוע בישראל, ועורר עניין רב. בעוד התקשורת המקומית הרבתה לדון בנושאים המדיניים שעל סדר היום, לצד התעסקות לא מעטה בפריטים  עסיסיים כמו למי לחץ יד ומה לחש לניצולת השואה- ברשת לקחו זאת צעד אחד קדימה, כאשר ביקורו של הנשיא ביידן הוא הנושא המדובר ביותר ברשת השבוע, לפי נתוני "סקופר" עם 17,047 דיונים, 81,657 שיחות, ו-524,651 לייקים. מי גיא פינס ועד ראש הממשלה – אספנו לגם כמה מהפוסטים המובילים.          

בעמוד "סטטוסים מצייצים" נתנו את הבמה לפוסט של עמוד החדשות "רוטר.נט" אשר הפנו את תשומת הלב לנינוחות שניסה לשדר יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו. זאת בסוף, לפוסט פופולארי אחר הכולל תיעוד של חיילת אמריקאית מסדרת את שיערה של חיילת צה"ל.
 


 

פוסט נוסף שזכה לחשיפה רבה הוא זה של אושיית הרשת "הצל", שהאשים ב"אנטישמיות" את פעלי ארגון השמאל שלום עכשיו אשרו תלו שלט של דגל פלסטין וישראל המברך את נשיא ביידן לרגל הגעתו ל"שתי המדינות". הצל בחר להפנות ליוזמה נגדית שערכה בשטחים.  

הפוליטקאים מיהרו להבליט את פגישתם עם הנשיא האמריקאי: "הצגתי לנשיא את מערכת ההגנה הרב שכבתית שלנו שכוללת את מערכת 'מגן אור', הלייזר רב העוצמה, וכן מערכות כיפת ברזל ואמצעים נוספים מפני איומים אוויריים", כתב  בני גנץ בעמוד הפייסבוק שלו.
 



ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, חזר בפוסט שפירסם על הדברים שאמר בטקס קבלת הפנים, לפיהם "זהו ביקור היסטורי, וגם ביקור אישי".
מנגד ח"כ מירי רגב הביעה את מחאתה על ביקורו של הנשיא האמריקאי במזרח ירושלים, "לא זכור לי שבעשור האחרון היה מנהיג שביקר בישראל ולא הגיע אל הכותל, למי לא תהיה תמונה כזאת? לנשיא ביידן וללפיד שבתור ראש ממשלה אפילו לא טרח להגיע לכותל. אבל איפה הוא כן יבקר? במזרח ירושלים", כתבה.


חברתה של רגב למפלגה, ח"כ  גלית דיסטל אטבריאן, התייחסה ללחיצת היד של ביידן עם יו"ר האופוזיציה, " נו, אז נפלה שגגה וביידן לא באמת התעלם מנתניהו", ציינה בציוץ טוויטר.
 

גם הכתב ינון מגל, צייץ בדיוק באותו עניין וכתב: " קצת מוזר שמכל האנשים בטקס ביידן רץ ללחוץ בחמימות תוך מילות אהבה דווקא את ידו של מפקד כוחות האופל"
 


הכתבת איילה חסון, לא החמיצה את ההזדמנות להזכיר שוב את התחקיר שלה בנוגע להוצאות האבטחה הגבוהות, שנגרמו לאחר שראש הממשלה היוצא נפתלי בנט, בחר להתגורר בביתו הפרטי ברעננה -ולטענתה דחה בשל כך את השיפוצים בבלפור, " לראש הממשלה לפיד  אין מעון רשמי בבלפור שבו יכול היה לארח את הנשיא ביידן  לארוחת ערב, הכל כי לשכת בנט לא רצתה לשפץ את בלפור אתם כבר יודעים למה. התודות לבנט", העירה.

את הרשימה אנו סוגרם עם עמוד האינסטגרם של גיא פינס, שם חשפו לראשונה את האומנים שהופיעו בפני ביידן בבית הנשיא: יובל דיין ורן דנקר

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה