ויראלי

עיריית תל אביב נגד שלום עכשיו: לא נהסס לפנות לבית המשפט

לאחר הסערה על פריסת השלט במרכז תל אביב בו הוצג דגל אש"ף לצד דגל ישראל עיריית תל אביב תופסת צד
מערכת ice |  2
שלום עכשיו (צילום טוויטר שלום עכשיו)
לקראת ביקור נשיא ארצות הברית ביום רביעי הקרוב וההכנות הרבות תנועת השמאל הקיצוני "שלום עכשיו" החליטה לפרוס שלט גדול במרכז תל אביב בו נכתב: "הנשיא ביידן, ברוך הבא לשתי המדינות שאנחנו הכי אוהבים". מייד לאחר פרסום השלט ברשתות החברתיות התעוררה סערה רחבה ברשת ורבים יצאו למתקפה כנגד העמותה והצעד השנוי במחלוקת שלהם.
 
אך מסתבר שלא רק ברשת מוחים על השלט אלא גם בעיריית תל אביב. לפי הודעת דובר "שלום עכשיו" גורמים בעיריית תל אביב פנו אל נציגי הארגון ודרשו מהם להסיר את השלו, לטענתם ללא הסבר מפורש מדוע.
 
עוד מסר הדובר: "סתימת פיות מסוכנת. בלתי נתפס שבתל אביב, מעוז הליברליות, חופש הביטוי נרמס והעירייה נכנעת לבריונים שמנסים להרוס כל סיכוי לעתיד טוב יותר. עצוב לראות איך חולדאי, בשלהי כהונתו עובד אצל ״הצל״. בנוסף לכך דובר הארגון אמר כי בכוונתם לבחון כיוונים משפטיים ובמידת הצורך לא יהססו לפעול נגד העירייה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אירגון השטינקרים הממומן ע"י גרמניה האנטישמית - היכה שוב
    מכלוף 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ע"י הנפת דגל מפלגת הבעת' הפאשיסטית של סוריה בלב תל הביב והכרזה על 'אהבתו' למדינת האוייב, היישות של המרצחים הערבו-פילסטינים התוקפים את בני משפחותינו וילדינו בסכינים, גרזינים, כלי ירייה ואבנים, ובכל הזדמנות שוחטים את ילדינו הקטנים בעריסותיהם.
    סגור
  • 1.
    חוצפה, ת"א לא שייכת לשלום עכשיו, היא שייכת גם לאלה שלא
    מולי 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכימים להנפת דגל האויב בעיר
    סגור