תקשורת ומדיה

סיון כהן חושפת: האם הריבים של מגל וכספית מבוימים?

סיון כהן העלתה סדרת סטורים יחד עם ינון מגל, בו היא שואלת  האם כל הקטעים בתכנית שלו ושל בן כספית בהם הם רבים אחד עם השני מבוימים? מגל הגיב: "ברור, מה את חושבת שהכל הצגה? יש לנו זמן בשביל זה?"
מערכת ice |  2
סיון כהן (צילום מסך מתוך הכל כלול)
סיון כהן, העיתונאית ומגישת התכנית "הכל כלול" ברשת 13, העלתה היום (חמישי) סדרת סטורים יחד עם מגיש התכנית ב-103FM, ינון מגל, בה הוא משתף פעולה עם בן כספית, בה היא חושפת האם כל הקטעים בתכנית בהם הם רבים אחד עם השני מבוימים?
כהן שאלה את מגל: "תגיד ינון, אני יכולה לשאול אותך שאלה? האם הריבים בינך לבין בן כספית בתוכנית שלכם אמיתיים?". בתגובה ענה מגל: "כן, ברור שאמיתיים, הכל אמיתי". כהן שאלה בתגובה: "רבים ומתפוצצים באמת?".
 

מגל ענה בתגובה לשאלה של כהן "ברור, מה את חושבת שהכל הצגה? יש לנו זמן בשביל זה? לא, אנחנו באים ב-6 בבוקר, עושים שעתיים חזרה ואז עושים את כל הריבים האלה, הכל אמיתי אמיתי", טען מגל.
 
כזכור, רק לאחרונה סיון כהן הודיעה  על חזרה למסך, וזאת אחרי היעדרות כמעט מוחלטת של חודשים ארוכים. החזרה מיועדת לעוד מספר חודשים, אז תחזור למשבצת שידור שונה מזו שמילאה עד כה בערוץ.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברור
    יהידה 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כל דבר בתקשות הכל מבוים לפי רייטינג אבל אני אוהב את התוכנית
    סגור
  • 1.
    ינון מגל ובן כספית
    זואי 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סיון חלק הגדול שלהריבים של בן כספית וינון מגל מבויימים. ינון מגל הוא הנואם והבמאי. ינון חושב שהבייס שלו כלומר "הביביסטים" יאהבו אותו יותר. ינון לא שומע הסברים אחרים ישר רץ לביבי. גם עם תדברי על גבינה מלוחה. ינון יגיע לדבר על ביבי. אני כבר לא מאזינה להם . כי הם משעממים. ומעצבנים חוזרים על עצמם ומשעממים.
    סגור