תקשורת ומדיה

נתן זהבי חזר ל-103FM, ערוץ 14 זועם: "חוששים לביטחוננו"

אחרי שהשדרן הוותיק התנצל וחזר בו מהאמירה "שיישרף אולפן ערוץ 14 על יושביו", בערוץ שיגרו למחלקה המשפטית של הרשות השנייה מכתב זועם: "בקרב אנשי הערוץ ומגישיו קיים חשש לשלומם ובטחונם האישי"
מערכת ice |  3
נתן זהבי (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו קיבלה תלונה מאת ערוץ 14 בעניין הסתה לאלימות של נתן זהבי ברדיו 103FM, כאשר לדברי הערוץ השדרן הוחזר לשדר את תכניתו 'זהבי עצבני' לאחר שהתנצל על אמירותיו "שהאולפן יישרף על יושביו" מבלי לחטוף סנקציות נוספות מעבר להשעייה הזמנית.
במכתב צוין: "בשם מרשתנו ערוץ יהודי ישראלי בע"מ, הננו לפנות אליכם כדלקמן: בתאריך 4.7.2022 נשלחה מטעם מרשתי תלונה על התבטאות חריפה של נתן זהבי מסגרת שידור ברדיו 103FM בו הביע את רצונו שאולפן התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 "יישרף על יושביו".
 
עוד הוסיף: "בכך חזר על בשידור רדיו על פרסום בחשבון הטוויטר שלו  - "ראיתי חצי שעה ערוץ 14 שיישרף הלוואי האולפן על יושביו". לפי מה שנמסר לנו מאת מר דוד רגב נציב תלונות הציבור ברשות, התלונה הועברה לטיפולכם".
לסיום הוסבר: "מרשתי רואה בחומרה רבה את ההתבטאות של נתן זהבי, שכן יש בה משום הסתה לרצח ברמה הברורה ביותר, האלימה ביותר. מרשתי מצפה כי לאור חומרת ההתבטאות הנ"ל הטיפול בתלונתה יהיה בעדיפות גבוהה, שכן בקרב אנשי הערוץ ומגישיו קיים חשש לשלומם ובטחונם האישי. לאור האמור, נודה לטיפולכם המהיר בתלונה הנ"ל ולעדכוננו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה. מקומו לא בתקשורת. אלים וגס. (ל"ת)
    הדס 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    נתן השנוי
    מיקי 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתן אל תתרגשו התחנה שהוא משדר כולה מנוולת ושיח של קללות וזהבי חייב להיות כלב בולדוג כי לזה הוא בנוי!! כלב שנובח!! אני פשוט ומאות כמוני החרימו את התחנה של הכלבים!!
    סגור
  • 1.
    נו באמת??? ערוץ הפייק חדשות 14 (ל"ת)
    איש 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור