תקשורת ומדיה

רני רהב נגד עופר כסיף: "הגיע הזמן שהאיש הרע הזה ישלם"

איש היח"צ רני רהב תקף הבוקר (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו את חבר הכנסת עופר כסיף לאחר שפורסם כי האחרון יזומן לחקירה במשטרה בעקבות הכאת שוטר
מערכת ice |  1
רני רהב (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של רני רהב)
איש יחסי הציבור רני רהב מתח הבוקר (רביעי) ביקורת על חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "הגיע הזמן שהאיש הרע הזה שרק מקניט שוטרים ורק עושה רע לחברה הישראלית והערבית עם דרכו החוצפתית הקשה - ישלם. אסור לשכוח, נבחרת על ידי ערביי ישראל ואני באמת שואל, מעבר לריב ומדון עם אנשי החוק בישראל, מה עשית לטובתם? בחינוך, בדיור, בתעשייה, מה?"
 
הביקורת של רהב מגיע בעקבות הפרסום כי חבר הכנסת עופר כסיף זומן אתמול לחקירה במשטרה, זאת לאחר שתועד לפני 81 ימים מכה שוטר בראשו. במשטרה ביקשו לאחרונה מהיועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה אישור לחקור את כסיף, לאחר שחטיבת החקירות ביססה את הממצאים לפתיחת החקירה.
 
כזכור, בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות ובתקשורת מדרום הר חברון, נראה ח"כ כסיף מכה איש כוחות הביטחון, לאחר שזה נצמד אליו וחבט על מכסה המנוע של רכבו. המקרה אירע במהלך הפגנת פעילי שמאל בכפר הפלסטיני מסאפר יטא במחאה על החלטת בג"ץ והמדינה לפנות מקבץ מבנים הפלסטינים שנמצאים בשטח אש באזור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקיפת השוטר במחסום..על ידי חג כנסת
    עידית 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למצות את הדין בעונש המירבי ללא התחשבות החסינות שישב כמה שנים בכלא ומחכה לביקורים של שרה וביבי זיבי
    סגור