תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 בווידוי חושפני: "זה משתק אותי, רועדת מפחד"

יעל אודם שועטת אל עבר יום הולדת ה-40 ויש לה לא מעט תובנות לקראת היום המדובר: "יש לי הרבה על מה להודות ואף לא תלונה אחת (לא באמת, ברור שיש) אז בהצלחה עם העסק הזה, רועדת מפחד. ביי. תמשיכו להחזיק את האמונה שאני לא שניה מעל 33"
מערכת ice |  1
יעל אודם (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
ההתקדמות בגיל עשויה להיות מבהילה לפעמים, לשנות קידומת ביום ההולדת - ציון דרך שאין ממנו חזרה וגם יעל אודם, שחוותה שנה מאתגרת עם לידת בתה, כבר חוגגת את יום הולדת 40 ומשתפת בתחושותיה.
אודם כתבה: "עוד חודש אני בת ארבעים וזה משתק אותי. בחיי, נשבעת, אני רק בת עשרים ושבע. נשואה- אבל עוד צוחקת מהבדיחות שלו. אמא- אבל כזו מגניבה שהולכת עם מנשא בד ורשומה לשחיית תינוקות. מחזיקה בעבודה שווה - אבל עוד לא בדיוק יודעת מה אעשה בחיים. מתוחה, מוצקה ולא עם סימנים של עייפות ולידה".
 
עוד הוסיפה בפוסט: "הארבעים מתקרב ואין ברירה- כמו שהכנסתי את הראש למים לראות להקות של דולפינים (חוויה שלא אשכח גם בארבעים השנים הבאות), ככה אני צריכה לצלול לתוך היומולדת המאיים הזה".
 
לסיום כתבה: "מתחילה לה שנה של חגיגות כי נדרנו ״למנף את הכיף״ ובדיוק ככה, כמו בתמונות, רציתי לפתוח את השנה הזו. יש לי הרבה על מה להודות ואף לא תלונה אחת (לא באמת, ברור שיש) אז בהצלחה עם העסק הזה, רועדת מפחד. ביי. תמשיכו להחזיק את האמונה שאני לא שניה מעל 33".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המציאות הכואבת
    צפוני 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערך, את תתעוררי מהר מאוד ותראי שאת בת 50, ולראיה, רק אתמול היית בדרך ללשכת הגיוס בת 18, אז למרות שאת עובדת במקום הזוי, וירטואלי, ומכניס לחרדות, תפנימי את המציאות שהזמן לא רץ, אלא טס.
    סגור