תקשורת ומדיה

רביב דרוקר עוקץ את יאיר נתניהו בשידור, ברוכי קורץ

היועצת המשפטית לממשלה הודיעה כי ראש הממשלה נתניהו מנוע מלעסוק גם במתווה הנשיא בכל הקשור לרפורמה במשפט וכי הוא צריך למנות שר שיהיה אחראי על הנושאים בהם נתניהו מנוע מלעסוק, רביב דרוקר שאל האם אותו שר הוא לא אחר מאשר יאיר נתניהו, וברוכי קרא הגיב בחיוך ובקריצה
מערכת ice |  3
רביב דרוקר (צילום פלאש 90)
בתכנית "אזור בחירה" הערב (ראשון), התייחסו באולפן של רביב דרוקר להחלטת היועמ"שית כי ראש הממשלה נתניהו לא יוכל לדון גם במתווה הנשיא הרצוג על הרפורמה במשפט, והפרשנים רביב דרוקר וברוכי קרא מצאו לנכון גם להסתלבט על בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו בשידור חי.
כזכור, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה פרסמה הערב את חוות דעתה על ניגוד העניינים של ראש הממשלה בנימין נתניהו. במכתב ששלחה למזכיר הממשלה צחי ברוורמן היא קובעת כי לנתניהו יש נגיעה אישית בנושאים עליהם דנים ברפורמה המשפטית המובאת לחקיקה בימים אלו, ועל כן אסור לו לעסוק בה, גם לא במסגרת מתווה הנשיא הרצוג. 
דרוקר העלה לשידור את כתב המשפט ברוכי קרא שסיקר את החלטת היועמ"שית והוסיף כי בהרבה-מיארה הדגישה כי אין בעיה לרה"מ להרגיע את הרוחות ולקרוא להידברות, אך הוא אינו יכול לגעת בשום פרט מפרטי הרפורמה.
 
בתוך כך הוסיף קרא כי היועמ"שית הזכירה לנתניהו כי מן הראוי והוא אף צריך למנות שר שבאופן ברור יהיה אחראי על הדברים שראש הממשלה מנוע מלעשות אותם שלקוח את זה על עצמו. לדברי כתב המשפט של חדשות 13, מטעמו של נתניהו נאמר, אמנם לא באופן מוצהר, כי השר שיהיה אמון על כך הוא יריב לוין. על כך הגיב דרוקר: "זה לא יאיר נתניהו פשוט?", ברוכי חייך לשאלת דרוקר וקרץ: "לא, היא אומרת שר שהושבע בכנסת".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אולי ימנה את שר ה נתניהו? (ל"ת)
    סי.ג.ר 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חרב פיפיות
    שמש 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שימשיכו עם ההקטנה,ההשפלה,וההתנשאות על ממשלת הימין מכיוון שבמעין קורלציה ככל שהם מלגלגים כך הרייטינג שחהם מדרדר ועוד מעט ניתן יהיה לגרד אותו מהרצפה עם שפכטל
    סגור
  • 1.
    רוצים בידור?!צפו בגוטליב מקרקסת את הדרקר (ל"ת)
    יואב 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור