תקשורת ומדיה

ארגון העיתונאים וועד עובדי חדשות 13 חתמו על הסכם קיבוצי לשנה

העובדים יזכו לחסינות מפיטורי צמצום למשך שנה, תוספת של מקומות חניה, השתלמויות והכשרות מקצועיות, והגדלות של החזרי הוצאות
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום יחצ)
על רקע איבוד הטאלנטים איילה חסון ושרון גל, ארגון העיתונאים וועד עובדי חדשות 13 חתמו היום על הסכם קיבוצי לשנה עם הנהלת חדשות 13.
עיקרי ההסכם:
1. חסינות מפיטורי צמצום למשך 12 חודשים, עד מרס 2024, כאשר המחצית השנייה של התקופה כפופה להיעדר אירועים יוצאי דופן במשק ובשוק התקשורת.
2. תוספת מיידית של 30 מקומות חניה לשימוש העובדים בסמוך למערכת ברמת החייל, במימון מלא של החברה, במטרה להקל על מצוקת החניה במקום.
3. סבסוד מקופת חברת החדשות להשתלמויות והכשרות מקצועיות אישיות שייזמו עובדיה, בשווי אלפי שקלים.
4. הגדלת החזר האש"ל היומי לצוותי השטח והתקנת חדר מנוחה לצוותי השטח באולפן בנווה אילן.
5. תוספת ארוחת ערב קלה במשרדי החברה בדסק ברמת החייל, בדומה לזו המוגשת כיום בנווה אילן.
 
מוועד עובדי ועובדות חדשות 13 נמסר: "ההסכם החדש הוא צעד קדימה בדרך שעדיין לא תמה, לסביבת עבודה מתגמלת וטובה יותר עבור כולנו. הסכם משפר את תנאי העסקה בחברה ומחזק את העובדים המסורים שמבצעים את תפקידם בתנאים מורכבים. בכוונתנו להמשיך ולפעול גם בעתיד, מתוך אחריות ושותפות עם ההנהלה, לשיפור בביטחון התעסוקתי ובתנאים לעובדי החברה".
מנכ״ל ארגון העיתונאים והעיתונאיות אלי גרשנקרוין: ״אני שמח שגם בימים סוערים, הגענו עם ההנהלה להסכמות שיאפשרו ביטחון תעסוקתי לעובדי חברת החדשות לשנה הקרובה. ההסכם מביא לשיפור בתנאי העסקה של העובדים ומייצר לראשונה מנגנון להשתתפות של החברה בהשתלמויות מקצועיות של העובדים. נמשיך לפעול יחד עם ההנהלה להצלחה של חברת החדשות״.
לצד ההתחדשות בלוח השידורים של ערוץ 13, קיימת בהסכם התחייבות מפורטת שלפיה חברת החדשות תמשיך לשמש שחקן מרכזי בתוכו, כמפיקה של רצועות האקטואליה - באופן שלא יפחת כמותית מהיקף פעילותה כיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה