דיגיטל וטק

אפליקציית bit מציעה שירות חדש: כך תוכלו לשלם בקרוב

לראשונה אפליקציית bit משיקה שירות תשלום מרחוק בעמדות שירות עצמי, שיאפשר לילדים לבצע רכישות ללא צורך בכרטיס אשראי או מזומן. הרשת הראשונה להצטרף: rebar
מערכת ice |  1
אפליקציית bit (צילום freepik)
שיתוף הפעולה בין החברות בא לספק לצעירים פתרון נוח וקל בגישה לתשלומים מרחוק, וכך ייתן גם להורים בקרה מלאה על הרכישות המבוצעות ע"י ילדיהם. "אפשרות התשלום החדשה תייתר את הצורך בשימוש בכרטיס אשראי או מזומן ותאפשר לילדים לשלוח דרישת תשלום להוריהם, ואלו יוכלו לשלם מכל מקום עבור מוצרים ושירותים לילדיהם בצורה בטוחה", אומר עמית דדוש, מנהל אפליקציית bit
אפליקציית bit הכריזה על השקת פיצ'ר חדש של תשלום מרחוק, אשר יאפשר לילדים, לבני נוער או כל אחד שאינם נושאים ארנק, לשלם בחנויות פיזיות באמצעות הזנת מספר טלפון ואישור רכישה מרחוק ישירות מאפליקציית bit. מהיום הילדים יוכלו להזין את מספר הטלפון של ההורים ואלו יוכלו לאשר את הרכישה של ילדיהם ישירות מאפליקציית bit.
 
כבר מעתה בכל סניפי רשת rebar הפרושים ברחבי הארץ, יוכלו הרוכשים לבחור מי ישלם עבורם באמצעות הזנת מספר טלפון ואישור העסקה בקליק, מכל מקום, או לחילופין לשלם בעצמם ישירות באפליקציית bit על ידי סריקת QR קוד.
אפשרות התשלום החדשה הגיעה בעקבות דרישה של משתמשי bit להרחבת אמצעי התשלום של האפליקציה גם בעמדות השירות העצמי, בשל נוחות ופשטות השימוש וללא הצורך בהזנת אשראי ופרטים נוספים, כמו גם לספק מענה להורים המבקשים לאפשר לילדיהם לרכוש דברים גם ללא נוכחותם הפיזית וללא כרטיס אשראי.
עמית דדוש, מנהל אפליקציית bit: "אפשרות התשלום החדשה, תייתר את הצורך בשימוש בכרטיס אשראי או מזומן ותאפשר לילדים לשלוח דרישת תשלום להורים ואלו יוכלו לשלם מכל מקום עבור מוצרים ושירותים לילדיהם בצורה בטוחה. נמשיך לפשט ולחדש ובשנה הקרובה נשיק מגוון שירותים נוספים לייעול תשלומים, הן באונליין והן בעולם המסחר הפיזי".  
איתמר חפץ, מנהל רשת rebar: "שיתוף הפעולה עם bit הוא נדבך חשוב בפעילות הדיגיטאלית שלנו אשר מאפשרת הן ללקוחות ההורים והן לילדים להנות מחוויית המשקאות ללא צורך במזומן, וללא צורך בכרטיסי אשראי. בזכות האפשרות לתשלום מרחוק באמצעות אפליקציית bit, הקהל הצעיר שפוקד את סניפי rebar יוכל ליהנות מהחוויה ה-ריבארית בקלות, ללא מגבלות והכי חשוב- גם מבלי להטריח את ההורים. אנו נמשיך להיות קשובים ללקוחות ולהנגיש להם חוויה של טעם ופינוק, לצד בריאות ואיכות בכל 100+ הסניפים הפרוסים ברחבי ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העברת הכסף,מחשבון לחשבון,אורכת כיומיים
    ברוך 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלחו לי בביט,כסף,יומיים חיפשתי את הזיכוי. בחשבון שלי ,עכשיו כשבכל דיגיטאלי,זה קצת איטי,לפחות הייתי מקבל סמס, "שלחו לך בביט סכום של x,שיופיע בחשבונך,בעוד כיומיים"
    סגור