השוק

חברת תעופה חדשה בישראל: מי יקח אתכם בלואו קוסט לחו"ל?

אייר חיפה, שבעליה הוא איש העסקים מהמצליחים בישראל בתקופה האחרונה ניר צוק, יוצאת לדרך: תפעל במתכונת של לואו קוסט ותפעל רק משדה התעופה בחיפה
מערכת ice |  2
לוח המראות נחיתות בשדה תעופה (צילום pexels)
רוצים לטוס לחו"ל ושבעתם מישראייר, ארקיע או אל על ושלוחתה סן דור? אז תכירו את חברת תעופה החדשה שנולדה בישראל ביום שלישי האחרון, אייר חיפה, שבעליה הוא איש העסקים מהמצליחים בישראל בתקופה האחרונה ניר צוק.
דבר אחד מעניין ב'אייר חיפה' - כשמה כן היא, תוציא את כל טיסותיה משדה התעופה בחיפה שהתחדש לאחרונה והחל גם להוציא לחו"ל טיסות של ישראייר בשליטת רמי לוי ולהפוך לשדה תעופה בינלאומי לכל דבר לצד נתב"ג.
 
מייסד של חברת הסייבר פאלו אלטו נטוורקס ניר צוק הוא בעל השליטה העיקרי בחברה, שתמנה גם את מנכ"ל שטראוס שי באב"ד שהיה מנכ"ל משרד האוצר, גם מנכ"ל אל על לשעבר גונן אוסישקין בפנים לצד סמנכ"ל קשרים תעופתיים באל על לשעבר מיקי שטרסבורגר. עוד בצוות סמנכ״ל המבצעים באל על לשעבר ליאור יבור וכן גם מנכ"ל צים לשעבר רפי דניאלי.
חברת התעופה החדשה תפעל במתכונת של לואו קוסט, בדומה לריינאייר, WIZZ ודומיהן, כאשר בשורותיה יועסקו מספר קטן של עובדים חיצוניים, על חכירת מטוסים וצוותים קטנים של דיילים וטייסים. עתה, נותר לחברה החדשה להשיג ממשרד התחבורה את רישיון התעופה הנכסף שיאפשר לה להמריא משדה חיפה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה מול רת"א
    משגר מתנות שמח. 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על התעוזה האמיצה
    סגור
  • 1.
    עוד פתי שנפל במלכודת התעופה
    מובילמטענים 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מהמר על כישלון מפואר.
    סגור