טלוויזיה

הפטריוטים בערוץ 14 בחיזוק מפתיע: זה הכוכב החדש שהצטרף

הפאנליסט החדש של התכנית יהודה שפר סיפר עם כניסתו: "פרשתי לפני 5 שנים אחרי 30 שנה בפרקליטות, מאז אני מייעץ בחו"ל, הדבר היחיד שנגררתי לעשות בישראל זה להגן על אחיי בפרקליטות מההתקפות שלכם, של מכונת הרעל"
מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
כאשר סערת הפרידה מעו"ד ארי שמאי בעקבות אמירתו הפרובוקטיבית וקריאתו לשחרור יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, כבר נרגעה, וכמו כן אחרי חשיפת הפאנליסטים החדשים "מהשמאל" כמו חבר הכנסת לשעבר מוסי רז או יזהר שי, 'הפטריוטים' של ערוץ 14 חשפו אמש (רביעי) פאנליסט חדש נוסף שיתפוס את כיסא 'השמאלן התורן'.
מגל הציג את האורח החדש ואמר: "יש לנו שמאלני, כן, פאנליסט חדש, הרשו לי להציג בפניכם את עורך הדין יהודה שפר", שפר השיב: "לא ברור לי איך אחרי 30 שנה בפרקליטות אתה קורא לי שמאלני ואני גם מבת ים". מגל אמר: "לא ציינתי את זה כי מי שמגיע לפטריוטים יש לו 40 שניות להציג את עצמו מרגע לידתו ועד שהתיישב על הכסא".
הפאנליסט החדש אמר: "פרשתי לפני 5 שנים אחרי 30 שנה בפרקליטות, מאז אני מייעץ בחו"ל, הדבר היחיד שנגררתי לעשות בישראל זה להגן על אחיי בפרקליטות מההתקפות שלכם, של מכונת הרעל",
עוד סיפר שפר מדוע חזר לישראל: "נזעקתי להגן על האמת כמו שאני מכיר אותה". מגל השיב לו על כך: "ומה הבת ים קשורה? אתה גר שם? באמת? אז יש לנו בת ימי גם, בואו נתחיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה