תקשורת ומדיה

הבן של אייל ברקוביץ' זועם: "הלוואי יחטפו את המשפחה שלך"

ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ', הגיב לפוסט הלוחמני של הזמר ליאור נרקיס נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "כל התגובות לליאור שהוא מלך, כשאבא אמר את זה לפני שבועיים: אפס, אידיוט, הלוואי ויחטפו אותך ואת המשפחה שלך"
תום נחום |  9
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
ראש הממשלה בנימין נתניהו מתחיל לאבד תומכים שלו, לא משנה מה תהיה תוצאת המלחמה. בפוסט נחרץ שפרסם הבוקר (חמישי) הזמר ליאור נרקיס, הוא מזהיר את ראש הממשלה בנושא החטופים וכותב בצורה בלתי משתמעת לשתי פנים לאן נודדת התמיכה שלו, כאשר כעת, מי שהגיב לפוסט של נרקיס הוא בנו של מגיש קשת 12 וכדורגלן העבר האגדי אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ'.
ברקוביץ' ג'וניור כתב על דבריו של נרקיס כך: "כל התגובות: איזה מלך, תותח, סוף סוף. כשאבא אמר את זה לפני שבועיים: אפס, אידיוט, הלוואי ויחטפו אותך ואת המשפחה שלך. לא סתם קראו לאבא ׳׳קוסם׳׳, הוא רואה הכל לפני כולם ולא מתבייש להגיד לכם את זה בפנים, גם אם זה טוב או רע".
 
כזכור, נרקיס כתב בפוסט שלו: ״תתביישו לכם! תינוקות שם חודש נערות חיילים מבוגרים. כולנו צריכים להתבייש, כולנו בושה! במקום שנלך לשם כולנו ברגל לתוך עזה ונשחט אותם חיים נשרוף אותם כמו שרפו ילד בתנור״.

עוד הוא הוסיף: ״אני מוכן להכנס ברגל עכשיו. מוכן למות על כבוד הנשחטים, השבויים ששואלים איפה אנחנו. אין כמו החיילים שלנו אני מצדיע לכם, אבל זה לא קורה ועבר חודש הכל בגלל ההנהגה אתם לא אשמים אחים שלי. סליחה מכל החטופים".
עוד הוא כתב בפנייה גם לשר הביטחון: "גלאנט זה לא נראה שאתה ממוטט את חמאס חוץ מלהוריד בניינים כלום. לך הביתה אתה וביבי שכל החיים הצבעתי לו, מצטער שטעיתי. מצטער בשביל עם ישראל בשביל כל מי שהקריב ונבגד ע"י המדינה״.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    תגידו אתם אמיתיים??
    ארז 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה באמת חשבתם שאם תדרשו את שחרורם של כל החטופים תמורות כל המחבלים המטונפים שאצלנו בבתי הכלא אז כבר החמאס יחתום על העסקה?? אתם אנשים הזויים ולא מבינים את הסיטואציה. עדיף שכל הבבונים והמשתמטים שהיו שקימסטים בצבא ישבו בשקט עכשיו ולא יציצו ויתנו לנ שי המקצוע ולנהל לטפל באירוע.
    סגור
  • 8.
    הרעיל
    חגית 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא דלך הרעיל את ליאור וליאור טמבל ונפל בפח שמהם לא מחודדים הכל טוב
    סגור
  • 7.
    רוב האפריקאים צועקים ביביביביביבי (ל"ת)
    גבר 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    הרי ביבי שלכם לא סופר אתכם
    סיגל 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם רק משרתים אותו ואת אשתו האשכנזים האליטיסטים עם הרפלקסים,אוהבי הסיגרים והמניות. הוא כל מה שאתם מתעבים!!!
    סגור
  • 5.
    אז מה תבחר ליאור גנץ
    אלי 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בחייך איפה היית ב 20 שנה האחרונות כאשר כל ימני שפצה פה ואמר שצריך לחסל את עזה נקרא הזוי קיצוני משיחי ובזמן מבצעים בזכות זכות העמידה שהנהיג בגץ עתרו עשרות ארגוני שמאל נגד צהל וקשרו את ידיו ישנת לא נורא לפחות תזכור את החייל שנרצח על החומה בעזה בגלל שבגץ אסר לירות במחבלים שמתקרבים לגר תזכור גם את מר גנץ שהחליט שהוא רבין חדש וקירב את אבו מאזן אישר אלפי אישורי עבודה מינה את הרמטכל שישן על האף 4 ימים לפני בחירות בתואנה שזה כורח צבאי שלא לדבר על הגאווה של גנץ שהתפאר איך סיכן חיילי גולני העיקר שאזרחים עזתים לא יפגעו תזכור לפני שתקשקש
    סגור
  • 4.
    ליאור נרקיס
    יוסי 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חוצפה לקרסוליים של נתניהו לו מגיע מעביר ביקורת בושה בושה נכון יש חטופים אצל חלאות אדם למי לו כואב אם מזכיר האום מעביר ביקורת על צהל שתוקף בעזה אבל לדאוג שהצלב ההאדום עד היום לו נותנים לו לבקר את החטופים מה שייך לנתניהו מישפחות החטופים וכל התומכים צאו לבניין האום להקים זעקה נגד מזכיר האום כולל יהודי ניו יורק
    סגור
  • 3.
    זבל ועוד זבל... מאיפה הם באים? (ל"ת)
    ניר 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    התפוח נפל כמו העץ שני מטומטמים (ל"ת)
    דן 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    לא מתבלבלים, ביביביביביביבייביבייביביביבייביביביביבי!
    דורון 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביביביביביביביביביביביביביביביביביביביביביביבי ---- ומה עוד? ביביביביביביביביביביביביביביביביביביביביביביביביביב
    סגור