תקשורת ומדיה

חדשות 12 תחת מתקפה: "30 שנות הנדוס תודעה ותרעלה מרוכזת"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הגיב למתקפה של עיתונאי חדשות 12, נדב איל, נגדו: "אתה גנב דעת, הערוץ שלנו תומך בלוחמים ובמפקדים 24/7, אתם קוראים לנו מכונת רעל ושנאה כי אתם משליכים מעצמכם 30 שנות הנדוס תודעה ותרעלה מרוכזת"
תום נחום |  2
קרן מרציאנו, ניר דבורי ואוהד חמו באולפן המיוחד של חדשות 12 בעוטף עזה (צילום מסך: חדשות 12)
העימותים בין אנשי התקשורת מערוצי החדשות השונים נמשכים, כאשר אחרי שמגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שחשף סיפור מפתיע על עיתונאי 'ידיעות אחרונות' ופאנליסט חדשות 12נדב איל, אשר הגיב בהרחבה למתקפות של אנשי ערוץ 14 נגדו ונגד חבריו בחדשות 12, כאשר כעת, לאחר שיאיר שרקי חשף כי הותקף ברחוב על ידי צופה ערוץ 14 והאשים את ינון מגל, והתגובה הנזעמת של מגל, נפתחה חזית נוספת בין אנשי ערוץ 14 לבין כתב חדשות 13, אביעד גליקמן, וכעת, הזירה בין נדב איל לאנשי ערוץ 14 נפתחת מחדש עם קרב טוויטר בין איל לבין מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל.
תחילה, איל כתב כך על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הבעיה היא חוסר אומץ. נגיד שנתניהו היה אומר הערב - משנים את חוק הלאום. מכנסים מושב מיוחד. מי היה עומד מולו? היו לו אלף הזדמנויות כאלה, לאחד את החברה הישראלית, ליצור תחושה של סולידריות. פשוטות הרבה יותר מחקיקה. אבל נתניהו לא מתעלה לאירוע, ההפך, והוא בעיקר מפחד מאוד".

עוד הוסיף וכתב: "הפחדנות של ביבי היא לא רק בענייני סולידריות, וצעדים בוני אמון. אני זוכר כעיתונאי את ההחלטה של אריאל שרון לכתר ולהרוס את המוקטעה. איזה טירוף זה נראה אז בעולם. אתם מדמיינים את נתניהו מקבל החלטות כאלה? עומד בלחץ?".
כאשר בהמשך הגיעה התגובה הנזעמת של אראל סג"ל, שכתב לאיל כך: "כולך שנאה והסתה לאדם אחד. ציוץ אחר ציוץ של דמורליזציה מכוונת. שרון יצא לחומת מגן רק אחרי מלון פארק ושנה של פיגועים מדממים. שרון לא סמך על הצבא בהתחלה ורק אחרי שהוזזו אנשים בפיקוד המרכז, המבצע יצא לדרך. כיבוש עזה במצבה הנוכחי קשה ומורכב פי כמה מאשר השתלטות על ערי יו"ש. לא מבחינת חימוש ולא מבחינת מנהור. אתה העיקר עומד בלחץ גיבור גדול. בז לך ולדומיך גיבורים גדולים עם ילדים של אחרים".
איל ענה ותקף בצורה קשה את סג"ל: "אתה הדובר של התחזקות חמאס בעיתונות העברית. אתה חלק משמעותי מערוץ שזורע דמורליזציה ושנאה במימדים היסטוריים. אתה חלק ממכונת טירוף: אני מותח ביקורת על פוליטיקאי, ולא הוא מגיב-אלא דובר בלתי רשמי, אתה. לא דיברתי על חומת מגן, דיברתי ספציפית על המוקטעה. ורוב ציוצי לא על ביבי ולא קרוב".
סג"ל השיב: "דובר התחזקות חמאס? אני התנגדתי להתנתקות ולאוסלו. אני לא תמכתי בממשלה שנתנה אישורי עבודה לחמאס ודיברה על שלום כלכלי (בנט ולפיד מפורשים) לקחת כותרת מ-2017 שלא אני נתתי אלא יובל שם טוב עורך המגזין בוואלה כתבה שדנה בדוח המבקר על צוק איתן, שבה כתבתי על המלכוד הישראלי מול עזה והחמאס. אתה גנב דעת משום שאי אפשר היה לצאת למלחמת ברירה בעזה באופן שבו יצאנו כעת. וזו חכמה קטנה מאוד לתמוך בגירוש יהודים ואז לשלוח אותם לכבוש בחזרה הערוץ שלנו תומך בלוחמים ובמפקדים 24/7 אתם קוראים לנו מכונת רעל ושנאה כי אתם משליכים מעצמכם 30 שנות הנדוס תודעה ותרעלה מרוכזת". כמו כן, גם חברו של סג"ל לערוץ 14, שמעון ריקלין תקף את איל: "נדב אייל הוא ממכונות הרעל והשנאה הכי גדולות שהיו פה במסווה של מחלק ממתקים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אראל צודק במקרה הזה (ל"ת)
    אנונימי 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    יש לי חלום - לראות את נדב איל על הגרדום (ל"ת)
    מנחם לס 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור