תקשורת ומדיה

כתב 'הצינור' זועם: "אין קמצוץ בושה להיות כאלה צבועים?"

כתב 'הצינור' ברשת 13, בר שם אור, במתקפה חריפה נגד העוסקים בכך שגיל דיקמן, שבנות משפחתו חטופות בעזה והתלונן כי השר איתמר בן גביר חיבק אותו בניגוד לרצונו, עבד עם זהבה גלאון: "השופרות משתלחים בו, אין לכם קמצוץ של בושה?"
תום נחום |  7
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
מהומה התחוללה אמש (שני) בוועדה לביטחון לאומי בכנסת בראשות ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית), בנושא קידום חוק עונש מוות למחבלים. נציגי משפחות החטופים בכו כי יש לעצור את הדיון שעלול לסכן את הישראלים שנמצאים בשבי החמאס, והותקפו מילולית על ידי השר בן גביר ובעיקר ח"כ אלמוג כהן.
בציוץ בטוויטר לאחר הדיון, פרסם השר בן גביר תמונה בה הוא מחבק את גיל דיקמן, קרוב משפחה של כרמל וירדן גת שנחטפו לעזה, כאשר בהמשך נחשף כי עבד עם יו"ר מפלגת מרצ, זהבה גלאון, כאשר העיסוק בקשר שבין דיקמן לגלאון הצליח להכעיס את כתב 'הצינור', בר שם אור.
 
שם אור כתב כך: "כשאנשים מתחו ביקורת על ההתנהלות של טל גלבוע במחאת משפחות החטופים ועל כך שהיא הייתה בפגישה עם נתניהו, השופרות טענו שהאחיין שלה נחטף לעזה ושהיא מייצגת את המשפחה מול ראש הממשלה. כשגיל דיקמן, שבת דודה שלו נמצאת בעזה, אומר את מה שהוא חושב על בן גביר, השופרות משתלחים בו בטענה שהוא ״עבד אצל זהבה גלאון״, עושה פוליטיקה ורוכב על משפחות החטופים כי אין לו ״קרבה ישירה״ לחטופה. תגידו אין לכם קמצוץ של בושה להיות כאלה צבועים?".
 
"אוהב ומחבק את משפחות החטופים וחייבים לומר את האמת", כתב בן גביר, "הקונספציה שהובילה אותנו לאסון, שכללה תשלום מזומן לחמאס ומדיניות הכלה - וכבר התפוצצה לנו בפרצוף - ממשיכה גם כעת. כמו שהתמרון הקרקעי חשוב להגברת הלחץ על חמאס להשיב את החטופים, כך גם חקיקת גזר דין מוות למחבליו. במזרח התיכון לא ממצמצים - מכים באויב בכל הכלים ומורידים אותו על הברכיים".
גיל דיקמן עצמו זעם על התמונה שפרסם בן גביר, שכמו החיבוק פורסמה בניגוד לרצונו: "תוריד ממני את הידיים שלך", הגיב דיקמן בציוץ, "המבט שלי כאן אומר הכל. אמרתי לך: אל תחבק אותי. בכל זאת חיבקת. אמרתי לך: אל תסכן את האהובים שלנו. בכל זאת סיכנת. הכל בשביל התמונה. איתמר בן גביר - אין לך שום גבול. כולם רואים שאתה עושה קרקס על הדם של המשפחות שלנו. עוד לא מאוחר. תעצור".

גם ח"כ נעמה לזימי הגיבה בזעם: "ביקש ממך לא לסכן את משפחתו – התעלמת. ביקש ממך עבור החטופים ששם לא לקיים דיון – התעלמת. זעק את כאבם - לא עניין אותך. ביקש שלא תגע בו - חיבקת בכל זאת. ואז אתה גם עושה עליו סיבוב פוליטי בעוד הוא דואג ליקיריו שאתה מסכן בחוסר אחריות. חרפה של בן אדם ונבחר ציבור".
פעיל השמאל יריב אופנהיימר צייץ בתגובה: "נגעת באדם בניגוד לרצונו. אדם שמשפחתו בעזה. אתה איש אלים ודוחה, גם כשאתה מחבק זה בכפייה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    דיקמן צריך להתבייש שאינו על מדים ונשק בעזה! (ל"ת)
    זאת הבושה האמיתית 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    שאופנהיימר מדבר להגנתו
    משה 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פה חשדתי
    סגור
  • 5.
    תגובה
    ג.מ 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא חרפה הציבור שבחר בו חרפה. הגברת מבאר שבע שרצתה משילות ולא הבינה מה היא עושה, האד מחמש חיילים שהשכל שלהם הוא עד במקום שהשמש לא זורחת ועד כאלו וכאלו. ואומרים שהעם זה חכם. זה לא מספיק לפתח אפליקציה צריך גם לחשוב ולא להיגרר כמו כבשה
    סגור
  • 4.
    פעם אהבתי את שםאור. כל כך מאוכזבת! (ל"ת)
    מורה מהדרום 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בר שם אור מזמן הפך לשופר השנאה וההסתה נגד ימנים ודתיים (ל"ת)
    תכלס 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    השנאה שלכם מעבירה אתכם על דעתכם. להיפך
    אורח 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיבוק מקרב ולא מרחק במקרים כאלה. אתם שופרות של המשך הפילוג והשנאה, ותגרמו לנו שלא להזדהות במאבקכם ולהתייחס אליו כפוליטי גרידא.
    סגור
  • 1.
    שופרות? מי?
    אני 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם תראו את ברק אומר מה שאומר? השופרות אתם הם.
    סגור