תקשורת ומדיה

קשת 12 בהפתעת ענק: זו התוכנית החדשה שתשודר הערב

קשת 12 מפתיעה ותשדר החל מהערב, אחרי שידור 'הכוכב הבא', תוכנית חדשה אותה יגישו בצוותא כתב חדשות 12 יאיר שרקי ועיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון
תום נחום | 
התכנית החדשה נחשפת-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
קשת 12 תעלה הערב (רביעי) שיתוף פעולה חדש ומסקרן במיוחד לאוויר, כאשר עיתונאי הארץ ופאנליסט קשת 12, חיים לוינסון, וכתב חדשות 12 יאיר שרקי, יחלו להגיש ביחד תוכנית משותפת. על פי כתב 'mako', גיל משעלי: "יאיר שרקי וחיים לוינסון יגישו הערב לראשונה תוכנית משותפת מאולפן חדשות 12 אחרי הכוכב הבא".
 
כל זאת כחודש וחצי אחרי הפרסום של עורך וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים, לפיו בערוץ קשת 12 עובדים על פורמט חדש עם תוכנית לייט נייט בהגשתם של יאיר שרקי וחיים לוינסון, שעתידה להיות משודרת ארבע פעמים בשבוע, כאשר כאמור, הערב תעלה התוכנית הראשונה של השניים לאוויר.
בסדרת הציוצים שהעלה ורטהיים נכתב כך: "בקשת עובדים על פורמט חדש: לייט נייט של שרקי וחיים לוינסון. תוכנן ל-5 פעמים בשבוע, כרגע ירד ל-4. אם ייצא לפועל, יערוך - מי שערך את ״אנשים״ עד לאחרונה, אבי כהן. לוינסון יקדם אייטמים של דפנה ליאל, יחמיא לסיפורים של ירון אברהם ויטעם מנות של שף חיים כהן. איך אני יודע? כי ככה עובדת המכונה. אכן, נפילה קשה, אפילו אני בשוק כמה מהירה ועדיין, יש לי חיבה ללוינסון והוא יודע את זה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה