תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14 תוקף: "ילדה קטנה, שב בשקט"

לאחר שהאלוף במילואים נעם תיבון בחר להודות לגנץ, אייזנקוט ודרעי ולהשמיט במכוון את ראש הממשלה נתניהו מרשימת התודות, פאנליסט 'הפטריוטים', נועם פתחי, תוקף: "עוד חי בסרט מסונוור אולפנים שעשוי מהחומר של לשעברים זחוחים"
תום נחום |  7
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
עסקת החטופים הושלמה ואחרי שהחלה הפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס ושוחררו כבר 27 מהשבויים הישראלים, היום (ראשון) מחכים לעוד כ-13 נוספים. צה"ל נערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-51, אך נמצאת בהפסקה ואחרי חשיפת המנהרות בשיפא, כרגע במערכת הביטחון דרוכים לקראת הימים הקרובים.
כוחות צה״ל עצרו הלילה את המחבל שביצע את פיגוע הירי בחווארה לפני כ-3 חודשים ורצח את שי ואביעד ניגרקר זכרונם לברכה. הכוחות, שפועלים כעת במבצע סיכול טרור במחנה הפליטים ג׳נין, ערכו סריקות באחד הבתים במחנה. בבית אותר המחבל, שנתפס חמוש בנשק m-16 ומחסניות, וגם עם דגלי חמאס - ונעצר.
בתוך כך, בסוף השבוע נפתחה זירת קרב נוספת בטוויטר (X.COM), כאשר לאחר שהאלוף במילואים נעם תיבון הודה לאחר הפעימה הראשונה לשחרור החטופים לבני גנץ, גדי אייזנקוט ואריה דרעי, והשמיט במכוון מרשימת התודות שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, תקף בחריפות את תיבון.
 
פתחי כתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "נועם תיבון כמו ילדה קטנה אומר תודה לגנץ, אייזנקוט ודרעי מסרב להגיד תודה גם לנתניהו על היום הזה. עוד חי בסרט מסונוור אולפנים שעשוי מהחומר של לשעברים זחוחים. אז נעשה סדר: בראש הקבינט עומד מי שקובע בסוף וגם אחראי להשלכות על כל עיסקת חטופים. בטוב. לא רק ברע. תגיד תודה ושב בשקט. הבנתי, נתניהו אחראי לכל מה שהוסתר ממנו ערב לפני עד "אל תדאג חמאס מורתע" - אבל לא אחראי על מה שהוא עוסק בו באופן ישיר מאז המחדל של אנחנו יודעים כבר מי... הגיוני".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    צודק באלף אחוז (ל"ת)
    חבורת זחוחים 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    מכולכם
    נגעלת 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתחי אתה בושה לבן אנוש,יש לי הפתעה בישביך לביבי לא מגיע תודה מגיע כלא ולכל הפטריוטים מערוץ 14 עלק "פטריוטים" בדיחה ואני לא שמאלנית בכלל אני ימנית גאה ולעולם לעולם לא ביבי.חתיכת סוציומט גם יומכם יגיע ערוץ 14 כמו שעליתם ככה תיפלו.גועל נפש של מנחים פשוט ביזיון לאינטיליגנציה המינימלית. אבל ככה זה כשניגמרת הבושה נגמר הכבוד.תתבייש
    סגור
  • 4.
    ערוץ השטן 14
    יוסף היהודי אב ל5 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מסוממים בצרות 14 ,ביבי סוס מת לא ידע ,,אסון ,הכרמל ,לא ידע ,אסון הר מרון בכל בעומר לא ידע ,אסון אוקטובר לא ידע ,מה הוא כן יודע ?
    סגור
  • 3.
    תוגנית "פטריוטים"
    ר.ב. 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פתחי, כל כך צודק. טוב שאמר את דבריו. בשאר הערוצים משייכים דברים שליליים לראש הממשלה מר נתניהו, וקשה להם להודות ולייחס למר נתניה דברים חיוביים. היד והפה רועדים עד שיאמר משהו חיובי......
    סגור
  • 2.
    ביבי נתניהו מלך העולם.
    בבר. 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כולם מקנאים בביבי שמקבל את האהבה של רוב העם בכלל ובפרט של לוחמי צהל.
    סגור
  • מכולכם
    נגעלת 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח אם זה לא היה עצוב זה היה ממש מצחיק.
    סגור
  • 1.
    פתחי
    אבי 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אולי אתה חי בסרט שביבי לא אדם בכלל ?
    סגור