תרבות ופנאי

"גיבורי העורף": זה הפרס שיוענק לעומר אדם, גיא הוכמן ויוסף חדד

אות ״גיבורי העורף״ יוענק לראשונה, מטעם המועצה הציונית בישראל לשורה של אישים וגופים שפעילותם בימי המלחמה ראויה לציון ושבח. מנכ"ל המועצה הציונית בישראל, עו"ד עוז חיים ציין: "אין אזרח במדינה שלא הרגיש את ההתגייסות יוצאת הדופן של האזרחים, של הגיבורים והגיבורות שפשוט קמו ועשו מה שהלב אומר״ 

מערכת ice |  1
עומר אדם, יוסף חדאד, גיא הוכמן (צילום ויקיפדיה- שי פרנקו, ביחד ערבים זה לזה, יחצ)
המועצה הציונית בישראל תחלק 16 פרסי ״אות גיבורי העורף״ לאזרחים או לגופים שפעילותם בימי המלחמה ראויה לציון ולשבח ומדגישה את רוח ההתנדבות, את ההירתמות, האחדות והעשייה של החברה הישראלית האזרחית בתחומים שונים. הזוכים יקבלו את האותות בטקס מיוחד שיתקיים ב-21/1/2024 במשכן החדש של הספרייה הלאומית בירושלים.  
בקטגורית החוסן נבחרו מטה משפחות החטופים וזק"א, בקטגורית התקשורת נבחר כתב חדשות 12, תמיר סטיינמן, בקטגורית התרומה נבחרה מסעדת האחים מתל אביב, בקטגורית הסיוע למפונים נבחרו אגודת הכובסות העבריות וישראייד, בקטגורית ההסברה הישראלית נבחר יוסף חדד.
בקטגורית הסיוע לחיילים נבחרו עומד אדם ובסמה ח'יר, בקטיגורית חמ"ל המתנדבים נבחרו בייביסטר ארצי והחמ"ל האזרחי, בקטיגורית הירתמות יוצאת דופן נבחרו קהילת ביתא ישראל בחריש, ארגון לב אחד וארגון ידידים, בקטגורית העלאת המורל נבחר הבדרן גיא הוכמן, ובקטגורית למען בעלי העסקים נבחר ארגון השומר החדש.
 
מנכ"ל המועצה הציונית בישראל, עו"ד עוז חיים: "אין אזרח במדינה שלא הרגיש את ההתגייסות יוצאת הדופן של האזרחים, של הגיבורים והגיבורות שפשוט קמו ועשו מה שהלב אומר. התייצבו בלי לשאול פעמיים, בלי לבקש דבר. נתנו את כל מה שיש להם לתת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה!
    אזרחית מרוצה 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה שמגיע לכל אחד ואחד מהאנשים המדהימים האלה, תודה !
    סגור