מינויים

יהודה ולד: "הבחירות הוכיחו שיש פער בין הסקרים למציאות בשטח"

אחרי שעשרות נציגים של מפלגת הציונות הדתית נכנסו למועצות הערים בכל רחבי הארץ עם היוודע תוצאות האמת, מנכ"ל הציונות הדתית, יהודה ולד אומר בריאיון ל-ice: "השטח שלנו נכנס תחת האלונקה והביא תוצאות מדהימות". ולד מדגיש: "המתח החברתי והמשבר שהיה פה בעקבות ההפגנות וקידום הרפורמה היו זרז עבורנו לעסוק באחדות ובחיבורים"
דוד זולדן |  1
מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית, יהודה ולד (צילום x/@yehodavald, פלאש 90/ יונתן זינדל)
במפלגת הציונות הדתית מביעים סיפוק מנתוני האמת של תוצאות הבחירות המקומיות אחרי שעשרות נציגים של המפלגה נכנסו למועצות הערים ומליאות בכל רחבי הארץ ומדובר במספר שיא של נציגים במועצות הערים של מפלגה דתית לאומית אי פעם.
בין הרשויות בהן הציונות הדתית הכניסה נציגים ניתן למנות את ירושלים, חיפה, בית שמש, פתח תקווה, ראש העין, רחובות, תל אביב, רעננה, ראשון לציון, נהריה, יהוד, צפת, טבריה, ערד ועוד עשרות רשויות ברחבי הארץ כולל מקומות בהם נכנסו לראשונה אחרי עשרות שנים רשימות של המפלגה כמו טירת הכרמל וחולון.
במפלגה מרוצים גם מכך שראשי ערים ומועצות מטעמם ובתמיכתם הצליחו להיבחר כמו ללו זוהר בקרית מלאכי, אלירם אזולאי בהר חברון, יוסי אסרף בגבעת זאב, תומר גלאם באשקלון, אורי קלנר בגולן ועוד. בעיר אלעד שם התרחש מאבק צמוד בין יהודה בוטבול לראש העיר פרוש, תמיכתה של הציונות הדתית היוותה את לשון המאזניים שהוביל לניצחונו של בוטבול בעיר.
בריאיון ל-ice אומר מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית, יהודה ולד: "כעת המשימה שלנו כמפלגה היא לחבר בין ההנהגה הארצית להנהגה המקומית ודרך הנציגים שלנו ברשויות".
הכתרתם ראש עיר באלעד ובמקומות הנחשבים למעוזים והכנסתם מספר שיא של נציגים בתקופה מאתגרת. כיצד תתרגמו את ההישג המוניציפלי להישג בבחירות הארציות?
"חוץ מהעיר אלעד אנחנו הרצנו את ראש מועצת הר חברון הנכנס אבירם אזולאי, את ראש העיר של קריית מלאכי הממשיך אליהו זוהר, את ראש מועצת קדומים, ראש מועצת גבעת זאב החדש ועוד. ברור שההישג המרשים בכל רחבי הארץ, בכמעט 80 רשויות נכנסנו ונבחרו מועמדי הציונות הדתית מראה שיש כוח משמעותי בשטח של הציונות הדתית והכוח הזה משפיע וישפיע גם בבחירות הארציות. יש הבעת אמון בערכים של המפלגה והבעת אמון במפלגה עצמה ובאנשיה".
 
מה המשימה הבאה?
"כעת המשימה שלנו כמפלגה היא לחבר בין ההנהגה הארצית להנהגה המקומית ודרך הנציגים שלנו ברשויות לתת את הסיוע לכל תושב ברחבי הארץ וכבר בימים אלו אנו בונים תכנית לחיזוק הקשרים האלו ופיתוחם".
האם הסקרים הלא מחמיאים לסמוטריץ אינם חזות הכל והתוצאה המרשימה ברשויות מרמזת על עליית כוחה של הציונות הדתית בבחירות הבאות?
"הבחירות ברשויות הוכיחו כי יש פער בין הסקרים האחרונים לבין המציאות בשטח, בסוף מפלגת הציונות הדתית היא מפלגה שמחוברת לשטח ומחוברת לאנשים שלה, הציבור הדתי לאומי נאמן לדרך ולערכים וברגע האמת וגם בתקופות שיותר קשה, השטח שלנו נכנס תחת האלונקה ומביא תוצאות מדהימות ומרגשות כמו בבחירות האלו, ברשויות המקומיות. האהדה הגדולה כלפי השר סמוטריץ' ונציגי המפלגה בכל הסיורים שקיימנו בחודש האחרון היא תמונת ראי לתוצאות היום ובע"ה לתוצאות בהמשך הדרך".
האם המתח החברתי שקדם למלחמה הדגיש את הצורך בנציגים מטעמכם שישמרו על אופייה היהודי של ישראל ואת מה תציבו כפרויקט הדגל שלכם בקדנציה הבאה?
"המתח החברתי והמשבר שהיה פה בעקבות ההפגנות וקידום הרפורמה היו זרז עבורנו לעסוק באחדות ובחיבורים. ובטח אחרי אירועי שמחת תורה והמלחמה כולה שדורשת מכולנו להרים את הראש, לזכור שהמשותף לנו באחריות על מדינת ישראל והכבוד הלאומי גדול מהמפריד, שחובה עלינו לדעת לנהל את המחלוקות בצורה אחרת תוך הושטת יד וכבוד הדדי. וכפי שעניתי כבר אנו רואים חשיבות לאומית אמיתית בחיבור בין השלטון הארצי למקומי, וזאת תכנית העבודה שלנו. סנכרון בין מה שקורה ברשויות לבין משרדי הממשלה, ובע"ה רק ככה ננצח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הימין יקח בהליכה את הבחירות הבאות
    זה ברור 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר והציונות הדתית לפחות 25 מנדטים סקרים של שמאל הוזה וחולני
    סגור