מינויים

פרטנר בגל עזיבות: לאחר המנכ"ל עוד שתי בכירות התפטרו

עינת רום עוזבת אחרי 11 שנים בחברה ותרי ישכיל מסיימת את דרכה אחרי 4 שנים. המנכ"ל איציק בנבנישתי: "תרי היא סמנכ"לית מקצועית ומובילה, בעלת יכולות ניהול ומנהיגות מרשימות, עינת הובילה מהלכים משמעותיים בכול התחומים"
כפיר אדר |  3
תרי ישכיל וענת רום (צילום רמי זרנגה יחצ)

מנכ"ל חברת פרטנר, איציק בנבנישתי, עדכן את עובדי החברה על עזיבתן של שתיים מהבכירות בשדרה הניהולית, סמנכ״לית משאבי אנוש ומנהל וכן סמנכ"לית השיווק והשירות של החברה תרי ישכיל.

עזיבתן של הבכירות בחברת התקשורת מגיעה לאחר הודעתו המפתיעה מלפני חודש של המנכ"ל עצמו, איציק בנבנישתי כי הוא מתפטר מתפקידו.
בנבנישתי כתב בהודעה לגבי רום: "אני מבקש לעדכן כי עינת רום, סמנכ״לית משאבי אנוש ומנהל ביקשה לפרוש מתפקידה לאחר 11 שנה בפרטנר. עינת היא שחקנית נשמה וההישגים שצברה בפרטנר מרשימים בכל קנה מידה. עינת הובילה מהפכות ושינויים, ורקמה קשרים מיוחדים ויחסים מצויינים עם העובדים והמנהלים, למען חברת פרטנר ולקוחותיה, והובילה תרבות ארגונית יוצאת דופן בחברה".
"עינת החלה את דרכה בפרטנר בתפקיד סמנכ״לית החטיבה הפרטית - במסגרת תפקידה ניהלה את מערך השירות והמכירות ללקוחות הפרטיים, והביאה לעלייה במכירות החברה ובשביעות הרצון בשירות ללקוחות. לאחר מכן עינת התמנתה לסמנכ״לית חטיבת משאבי אנוש ומינהל. בשבע השנים שבהן מילאה את התפקיד הובילה עינת מהלכים משמעותיים בכול התחומים עליהם הייתה אחראית, תוך הקפדה על שביעות רצון הלקוחות, העובדים, והמנהלים".
"בנוסף, ניהלה את הקשר עם ועד העובדים בחברה ועם ההסתדרות והובילה משאים ומתנים איתם שהביאו להסכמות משותפות לטובת החברה ועובדיה. במסגרת ההסכמים הקיבוציים שנחתמו בקדנציה שלה נשמרו בהקפדה יחסי עבודה מצויינים, גמישות ניהולית, ועמידה ביעדים העסקיים. בתקופת כהונתה, פרטנר נבחרה שנה אחרי שנה לחברה שהכי טוב לעבוד בה, תוך הגדלת הפער מהמתחרים".
לסיום כתב: "האנרגיות שלה, החברות, עבודת הצוות, והשותפות העסקית הפכו את שנותיה של עינת בפרטנר למוצלחות ביותר. לניסיון העסקי העשיר של עינת במכירות, תפעול, שירות ובמגוון רחב של תפקידי ניהול ערך רב בכל תפקיד שתבצע. בשמי, בשם הנהלת החברה וכל עובדי פרטנר אני מאחלת לעינת  מכל הלב, הצלחה ובטוח בה. תודה גדולה עינת!".
לגבי ישכיל הודיע: "פרטנרים יקרים, אני מבקש לעדכן כי תרי ישכיל סמנכ"לית השיווק והשירות של החברה, ביקשה לפרוש מתפקידה ולצאת לדרך חדשה לאחר 4 שנים של עשייה פוריה ומוצלחת בחברה. תרי החלה את תפקידה בפרטנר כסמנכ"לית שיווק ובהמשך לקחה תחת אחריותה גם את מערך שירות הלקוחות הפרטיים של החברה הכולל את מוקדי השירות ומערך הטכנאים. במסגרת תפקידה כסמנכ"לית השיווק תרי הובילה את הטמעת השפה השיווקית החדשה של החברה תחת ערך החדשנות, תקופת כהונתה התאפיינה  בצמיחה במספר מנויי הסלולר, לצד הורדת השחיקה בהכנסה וצמצום שיעור הנטישה".
"תרי הובילה מהלכים שיווקיים בשוק הטלוויזיה והסיבים האופטים  אשר תרמו להפיכתה של פרטנר  להיותה חברה הצומחת ביותר בשוק בשני השווקים הללו. כסמנכ"ל חטיבת השירות של פרטנר הובילה תהליכים רוחביים בחברה אשר הביאו לשיפור משמעותי בשביעות רצון לקוחות החברה. כמו גם שידרגה את מערך השירות בפלטפורמות הדיגיטליות והקימה בתקופת הקורונה את מוקד האון ליין – מוקד השירות מהבית – לטובת לקוחות החברה".
לסיום הוסיף: "תרי היא סמנכ"לית מקצועית ומובילה, בעלת יכולות ניהול ומנהיגות מרשימות, מנהלת של אנשים, חברה ושותפה לדרך. בשמי, בשם הנהלת החברה, ובשם עובדי חטיבת השירות והשיווק אני מודה לתרי על תרומתה המשמעותית לפרטנר בתקופות מאתגרות שבהן נדרשה לנו חשיבה יצירתית יוצאת דופן, על הובלה מקצועית של כל אתגר, על השותפות להישגים הגדולים של פרטנר. אני בטוח  שתצליח בכל מה שתבחר בו ומאחל לה בהצלחה. תודה גדולה תרי!".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שתי עזיבות אצלכם זה "גל" (ל"ת)
    נחמן 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל החברה הזו צריכה להסגר
    ערן 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שירות גרוע ברמות,כמו ניופאן,הרסו מותג עם שירות מופלא למותג פח עם שירות גרוע. פעם פרטנר היו יחודיים,היום עוד סתם להקה שמנסה לעשוק בשביל זה יש את הוט כבר,לא צריך עוד חברה כזו.
    סגור
  • 1.
    סמנכליות
    אב 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קשקוש. צריכות היו להיות מפןטרות.מזמן. שרות מידרדר מיום ליום. אפס ביצועים
    סגור