מינויים

מנכ"ל עזריאלי לשעבר מונה ליו"ר הסטארטאפ בו השקיעו אסי טוכמאייר ויונתן קולבר

יובל ברונשטיין, לשעבר מנכ"ל קבוצת הקניונים, מונה ליו"ר המיזם "אורה סמארט אייר" המטהר אויר מנגיפי קורונה בו משקיעים שני אנשי העסקים הבכירים
כפיר אדר | 
אוטובוס ממוגן קורונה (צילום Aura Air)
יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי לשעבר, מונה ליו"ר חברת הסטרטאפ "אורה סמארט אייר", מפתחת ומשווקת טכנולוגיות לניקוי וטיהור אויר, כולל מנגיפי קורונה. החברה הוקמה על ידי האחים אביעד ואלדר שניידרמן ובין המשקיעים בה יונתן קולבר, אסי טוכמאייר והחברה הבורסאית מרחביה אחזקות.
מוצר הדגל של החברה הוא "אורה אייר", מתקן שמסנן ומנקה את האויר בחללים סגורים מחיידקים ונגיפים, לרבות מנגיף הקורונה, אשר זוכה לביקוש עולמי רב בעקבות המגפה. ברבעון האחרון של שנת 2020, שבו החלו המכירות, בוצעו אלפי התקנות במבנים ציבוריים, אמצעי תחבורה, בתים פרטיים ומקומות בילוי בצפון אמריקה, אירופה, המזרח הרחוק ובישראל בהיקף של 3.8 מיליון דולר.
במחקר שנערך בבית החולים שיבא התברר ש-Aura Air מצליח להפחית את מספר הנגיפים והחיידקים ב-99.97% וזאת באמצעות שימוש בטכנולוגיה של מספר שכבות טיהור כולל סינון חלקיקים גדולים וקטנים שנישאים באויר, עיקור רכיבים חיים וחיטוי.
לכן גם במקרה שאדם חיובי לקורונה או למחלה מדבקת אחרת נמצא במבנה סגור, החשיפה של נוכחים אחרים לנגיפים שהוא פולט פוחתת לרמה מזערית. המערכת מסלקת גם עובש, טפילים, רעלנים ותרכובות אורגניות מרחפות ומבצעת תחלופה מלאה של האוויר מספר פעמים בשעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה