מינויים

זה הג'וב החדש והיוקרתי של קרן טרנר

כפי שפורסם באתר ice, קרן טרנר עוברת לסקטור הפרטי לאחר שנים של עבודה בסקטור הציבורי. טרנר מונתה למנהלת בכירה בקרן הון סיכון המנהלת תיקי השקעות בהיקפים של שלושה מיליארד דולר
אביחי דלאל |  1
קרן טרנר אייל (צילום דוברות הכנסת)
מנכ"לית משרד האוצר ומשרד התחבורה בעבר, מונתה היום (חמישי) למנהלת בכירה בקרן הון הסיכון העולמית וינטג' פאנד המנהלת תיקי השקעות בהיקפים של שלושה מיליארד דולר. 
כפי שפורסם ב-ice, טרנר אכן עזבה את המגזר הציבורי. לאחר הפרסום באתר "כלכליסט" נכתב כי שרת התחבורה מרב מיכאלי ושר האוצר אביגדור ליברמן קרובים להסכמות בנוגע למינוייה לתפקיד יו"ר רשות המטרו, קרן טרנר אייל, מי ששימשה כמנכ"לית משרד האוצר ומנכ"לית משרד התחבורה. 
טרנר אמרה אז לאתר ice כי "הידיעה לא נכונה. לפחות לא למיטב ידיעתי ואני צד חשוב בעניין". טרנר גם שיתפה כי היא מכוונת לעבוד בסקטור הפרטי בתפקיד הבא לשנים הקרובות בתקווה לשוב לעשייה ציבורית לאחר מכן. 
כזכור, טרנר היא בעלת תואר שני מהאוניברסיטה העברית בירושלים. את דרכה באוצר החלה כבר בשנת 2004 ובשנת 2011 הפכה לסמנכ"לית במשרד התחבורה. ישראל כ"ץ היה זה שמינה אותה, ב-2016, לתפקיד מנכ"לית משרד התחבורה, ובכך הייתה לאישה הראשונה שכיהנה בתפקיד זה. משמונה כ"ץ לשר האוצר בממשלת החירום שכוננה במאי 2020, העריכו רבים כי טרנר-אייל תהיה "הרכש" הראשון שלו, ואכן ביוני 2020, היא מונתה למנכ"לית משרד האוצר, במקומו של שי באב"ד שהיה המנכ"ל בימי כחלון. לאחר ארבעה חודשים בלבד, טרנר עזבה את התפקיד וערן יעקב מונה במקומה.
קרן טרנר-אייל התייחסה למינוי ואמרה: "אני נרגשת מאוד להצטרף למשפחת וינטג' ולתפוס מנהיגות במשרד. במהלך הקריירה שלי ראיתי איך הטכנולוגיה השפיעה באופן דרמטי על כלכלות בכל מקום. ההזדמנות שלי בווינטג' מאפשרת לי להדריך חברת השקעות מובילה בטכנולוגיה ולהגדיל את השפעתה על טיפוח חדשנות ברחבי העולם".
אלן פלד, המייסד והשותף המנהל של וינטג' הוסיף: "אנו שמחים לצרף את קרן לשורותינו. האינטליגנציה שלה בשילוב כישורי המנהיגות החזקים דחפו אותה לתפקידים מובילים במשק הישראלי כבר בגיל צעיר יחסית. היא מביאה ניסיון ניהולי עשיר שלדעתי יאפשר לנו לקדם את החברה לרמה חדשה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא עצמה לא מבינה איך היא הגיעה לשם
    רון 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואין לה מושג מה זה אומר קופאית בסופרפארם יותר מתאים לה
    סגור