מינויים

סמנכ"ל נתיבי איילון בג'וב חדש, זו החברה שעבר אליה

לאחר הקמת חברת הבת אקסלרייט המובילה ביצירת פתרונות לתחום בקרת הרמזורים, קבוצת האחים יעקובי מודיעה על גיוס חדש לשורותיה, הישר מחברת נתיבי איילון
מערכת ice | 
רמזור אדום (צילום pikist)
לאחר הקמת חברת הבת אקסלרייט המובילה ביצירת פתרונות לתחום בקרת הרמזורים, קבוצת האחים יעקובי מודיעה על גיוס חדש לשורותיה של אליצח דמבינסקי, מי ששימש עד לאחרונה משנה למנכ"ל וסמנכ"ל חטיבת הטכנולוגיות והחדשנות בחברת נתיבי איילון. דמבינסקי יכהן כמנכ"ל החטיבה הטכנולוגית בקבוצה ויחליף את אבשלום קנימח, שפורש מתפקידו לאחר כשנתיים.
בשנים האחרונות ניהל  דמבינסקי את תחום התחבורה החכמה בחברה הממשלתית עבור משרד התחבורה, תוך יזום ניהול ופיתוח פתרונות טכנולוגים חדשניים ושילובם בתשתיות במגוון פרויקטים ארציים משמעותיים ברחבי הארץ. בין היתר היה אמון דמבינסקי על איתור וקידום טכנולוגיות כביש מתקדמות, הטמעת טכנולוגיות במרכז שליטה ובקרה מטרופוליני, ניהול תנועה ורמזורים חכמים, הקמת שדה ניסויים לתחבורה חכמה, סייבר ורחפנים, קידום סטארטאפים ועוד.
 
פיני יעקובי, יו"ר קבוצת אחים יעקובי:  אנחנו שמחים על הצטרפותו של אליצח למשפחת אחים יעקבי YSB, ובטוחים שהוא ימשיך את תנופת הפיתוח המשמעותית של החטיבה הטכנולוגית בקבוצה, בתחום התחבורה החכמה ושילוב טכנולוגיות מתקדמות בפרויקטים המגוונים אותם היא מקדמת.
 
אליצח מגיע מרקע של יזום וניהול פרויקטים תשתיתיים וטכנולוגים משמעותיים בנתיבי איילון בהם הצליח לשלב מגוון טכנולוגיות פורצות דרך בתחום התחבורה, ואנחנו בטוחים שיחד נביא את תחום הטכנולוגיות בקבוצה לגבהים חדשים. אני מבקש להודות לאבשלום על תרומתו ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".
אליצח דמבינסקי על מינויו, "אני שמח ונרגש להצטרף לקבוצה חזקה ומובילה. עולם התחבורה החכמה בצמיחה מתמדת ואנחנו נמשיך להיות שחקן מוביל ונפעל להיות חוד החנית  בחדשנות וטכנולוגיות ולפרוץ גבולות בתחומים רבים של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה