מינויים

המחליפה של סלוביק? זו המועמדת המובילה למנכ"לית משרד החינוך

אחרי סיום דרכו של יגאל סלוביק בתפקיד, מועמדת שרת החינוך שאשא ביטון, דליה שטאובר, קיבלה את אישור נציבות שירות המדינה בדרך להגשת מינויה לאישור הממשלה
מערכת ice |  1
יפעת שאשא ביטון (צילום מסך ערוץ הכנסת)
לאחר פיטוריו של יגאל סלוביק מתפקידו כמנכ"ל משרד החינוך, נציבות שירות המדינה אישרה היום (שישי) את מועמדת שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון לתפקיד מנכ"לית משרד החינוך, דליה שטאובר. 
כעת, לאחר אישורה של שטאובר שנחשבת מקורבת לשרה שהייתה רוצה לראותה נכנסת לתפקיד, ביום ראשון הקרוב תביא שרת החינוך שאשא ביטון את מינויה של שטאובר לתפקיד מנכ"לית משרד החינוך לאישור הממשלה.
 
שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון מסרה לאחר קבלת האישור על המועמדת: "דלית היא אשת חינוך מקצועית וראויה. יחד נוכל לקדם את התוכניות המקצועיות של המשרד ולהביא ליציבות במערכת החינוך".
כזכור, שיחה של סלוביק עם איילה חסון נחשפה בחדשות 13 ובה הוא נשמע מבקר נמרצות את התנהלות השרה, הצעקות שלכאורה שמע ועוד: ""העיתונאית אילה חסון התחייבה שהשיחה ביני ובינה היא שיחה פרטית. אוף דה רקורד. אילה הקליטה אותי ללא ידיעתי ופרסמה את הדברים למרות ההבטחה לחסיון וזאת בניגוד לכל כללי האתיקה העיתונאית וההגינות הבסיסית". בעוד שמטעמה לא הגיעה תגובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתף אל כתף
    דידי 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מביאה חברה
    סגור