מינויים

אודי עטר מונה למנכ"ל תקשוב, יחזק את התעסוקה בפריפריה?

לאחר כמעט עשור, בחברת תקשוב החליפו את ההנהלה עם עזיבתו של דניאל ספיר לתפקיד מנכ"ל סלקום. מינויו של עטר ימשיך את השליחות של החברה לפיתוח התעסוקה בנגב והגליל שקשורה להבטחה של אבי משפחת לבנת - הבעלים - לשמעון פרס
מערכת ice |  2
אודי עטר (צילום יחצ)
לאחר עזיבתו של דניאל ספיר לטובת סלקום, משפחת לבנת - הבעלים של חברת תקשוב - מינו היום (חמישי) את אודי עטר למנכ"ל חברת התקשורת. עטר שימש קודם לכן כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים של בזק.
עטר הודיע אתמול על פרישתו מבזק לאחר כ-3.5 שנים בהן כיהן כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים. טרם מינויו למנהל החטיבה, שימש עטר כסמנכ"ל החטיבה הפרטית בחברה הבת, בזק בינלאומי. עטר החל את דרכו בקבוצת בזק בשנת 2001 כנציג שירות והתקדם מעלה במגוון תפקידים בחטיבה הפרטית של החברה עד לדרגת סמנכ״ל. כראש חטיבת הלקוחות הפרטיים, עטר היה אחראי על כלל פתחי השירות והמכירות של בזק ללקוחות פרטיים - מוקדי השירות והתמיכה, מערך טכנאי שירות הלקוחות ומערך המכירות.
 
החברה אליה נכנס עטר, חברת "תקשוב" שבבעלות משפחת לבנת, מעניקה כיום שירות הפעלת מוקד טלפוני במיקור חוץ ומנהלת כ-180 מיליון שיחות בשנה בעברית, ערבית, רוסית, צרפתית ואנגלית. החברה מעסיקה קרוב ל-11,000 איש מכל מגזרי האוכלוסייה בכ-34 מרכזי שירות הממוקמים ברובם בפריפריה. קבוצת תקשוב כוללת מספר חברות מובילות בהן אתר האי קומרס וואלה שופס ווואלה טורס, intav pro , 720 ואחרות.   
יו"ר קבוצת תקשוב שי לבנת מציין כי מינויו של עטר הינו צעד חשוב לחברה המקיימת  שליחות חשובה וקיום הבטחה של משפחת לבנת לפתח תעסוקה בנגב ובגליל. "החברה מעניקה שירות מיקור חוץ לחברות המובילות במשק עם דגש על העסקת אלפי עובדים בפריפריה מתוך הבטחה של אבי המשפחה, בונדי לבנת, למר שמעון פרס לחזק את מקורות התעסוקה בפריפריה".
 
"אנו מבקשים להודות לדניאל ספיר על 10 השנים במסגרתן ניהל בכישרון רב את "תקשוב" והצעיד אותה להיות חברה מובילה, עתירת טכנולוגיות שירות מתקדמות המעניקה בית ופרנסה לאלפי עובדים ולאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש כמנכ"ל סלקום. 
דודו מזרחי, מנכ"ל בזק, הודה לאודי עטר על התקופה בה הוביל את חטיבת הלקוחות הפרטיים של בזק לשיאים והישגים, ״אודי נכנס לתפקיד סמנכ"ל החטיבה הפרטית בבזק בתקופה מאתגרת והתמקד, יחד עם שותפיו להנהלה ומנהלי ועובדי החטיבה הפרטית , במגוון רחב של תהליכי שיפור אשר הפכו את החטיבה הפרטית בבזק לגוף שירות ומכירה שאין שני לו. בימים אלו, בזק קוטפת את פירות העבודה הקשה והמוצלחת הזו במסגרת פרוייקט הסיבים העצום שהיא מנהלת. אודי יחסר לי אישית, וודאי גם לכל העובדים והמנהלים בחברה, ואני מאחל לו הצלחה וסיפוק בתפקידו החדש והמאתגר".
 
עטר אמר היום, "אני מסיים היום פרק בחיי בקבוצת בזק, שהיתה לי לבית ב- 20 השנים האחרונות, בהן צמחתי מתפקיד זוטר ועד לתפקידי הניהול הבכירים ביותר. בשלוש וחצי השנים האחרונות בהן כיהנתי כמנהל חטיבת הלקוחות הפרטיים בבזק, מצאתי חברה עוצמתית המובילה את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק התקשורת. חשוב לי להודות  לדודו מזרחי, מנכ"ל בזק, ולשאר חברי ההנהלה שאפשרו לי להוביל את החטיבה הפרטית להצלחות ולבניית נכסים עסקיים חזקים שיסייעו לבזק להמשיך ולהוביל את החברה להצלחות גם בשנים הבאות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי רוצה לעבוד בשביל שכר מינימום
    אנונימי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצים לפתח תעסוקה בפריפריה אבל משלמים מינימום. מי ירצה לעבוד?
    סגור
  • 1.
    תעסוקה בפרפריה
    חוה פ 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם שיעלו את המשכורת, ויפסיקו להתייחס לעובדים כעבדים.
    סגור