מינויים

התפקיד החדש והמפתיע של ראש מינהלת ההתחדשות העירונית

נעם סלע, שהקים וניהל בשנתיים וחצי האחרונות את תחום ההתחדשות העירונית פתח תקוה בראש מינהלת כרמים, מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בזרוע ההתחדשות העירונית של קבוצת אביב - חברת סער שקד נדל"ן
אור בוקר |  1
נעם סלע, ראש מינהלת כרמים בפתח תקוה (צילום פרטי)
נעם סלע, ראש מינהלת כרמים – מינהלת ההתחדשות העירונית בפתח תקוה, מתהדר בתפקיד חדש. סלע נכנס בשנת 2019 לתפקיד באם המושבות ובעצם הקים את מינהלת כרמים להתחדשות עירונית בעיר. פתח תקוה הפכה מעיר ללא התחדשות עירונית כלל לאחת מהערים המובילות בישראל בתחום, עם למעלה מ-42 פרויקטים שעתידים לקום וכמעט 20,000 יח"ד חדשות בעיר.
סלע הודיע לראש העיר רמי גרינברג על סיום תפקידו והוא ימונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת סער שקד, המהווה את זרוע ההתחדשות העירונית של קבוצת אביב. חשוב לציין כי קבוצת אביב הינה אחת מחברות הנדל"ן החזקות בישראל ונמצאת בימים אלה בתנופה אדירה בתחום ההתחדשות העירונית בהליכי תכנון וייזום של אלפי יחידות דיור חדשות בכל אזור המרכז.
 
נעם סלע אמר לאחר המינוי: "אני שמח על השנים בהם הצעדנו את פתח תקוה לשיאים חדשים בהתחדשות עירונית, זאת עם הרוח הגבית של ראש העיר רמי גרינברג. החלטתי שזה הזמן הנכון מבחינתי להתפתח קדימה ואני שמח על הפרק החדש והאמון שקיבלתי בזרוע ההתחדשות של קבוצת אביב, שנמצאת בפיתוח אדיר בתחום ההתחדשות העירונית בכל אזור המרכז. אני בטוח שיחד עם המנהלים והעובדים של קבוצת אביב השמים הם הגבול".
ראוי לציין כי תחת ניהולו של סלע, מינהלת כרמים להתחדשות עירונית בפתח תקוה סיפקה תוצאות מרשימות ושברה שיאים חדשים בקידום התחדשות עירונית. כפועל יוצא, בשנת 2021 הוועדה המקומית לתכנון ובנייה פתח תקוה אישרה 16 מתחמי פינוי-בינוי המכילים 4,394 יח"ד חדשות. מדובר בעלייה של 172% במספר היחידות המאושרות, וכ-70 דונם שטח ציבורי בכלל התוכניות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מושחת ואפס , בדוק (ל"ת)
    קורא לילד בשמו 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור