מינויים

סימילרווב הישראלית בשורת מינויים בהנהלה

ענקית הטכנולוגיה שפיתחה את פלטפורמת המדידה של פעילות אתרי אינטרנט ואפליקציות מודיעה על מספר מינויים חדשים בהנהלת החברה: סמנכ"ל עסקים, סמנכ"ל כספים וסמנכ"ל מיזוגים
מערכת ice | 
אור עופר, מנכ"ל סימילרווב (צילום רותם כנעני)
סימילרווב (Similarweb), ענקית הטכנולוגיה שפיתחה את פלטפורמת המדידה של פעילות אתרי אינטרנט ואפליקציות מודיעה על מספר מינויים חדשים בהנהלת החברה, כששניים מהם צמחו מתוך החברה עצמה.
המינוי הראשון הוא של מעוז לקובסקי שמונה לסמנכ"ל העסקים של החברה. מעוז, שעובד בחברה כבר 6 שנים, ניהל לפני כן את מערך פתרונות המחקר והשיווק הדיגיטליים של Similarweb, ושימש גם כראש האסטרטגיה של החברה. טרם הגעתו לחברה, מעוז ניהל את חטיבת אסטרטגיית המכירות ותפעול של Twitter. למעוז תואר B.Scs. בהנדסה, תעשייה וניהול ומאוניברסיטת תל אביב, וכן תואר MBA מ-INSEAD, מבתי הספק לעסקים המובילים בעולם. 
המינוי השני הוא של ליאור דגני שמונה לסמנכ"ל התפעול של החברה.  לפני שהפך ל-COO הראשון של Similarweb, ליאור שימש כסמנכ"ל התפעול העסקי שלה ומנהל מסע הלקוחות, שם היה אחראי על פיתוח מנגנוני מדידת ספר העסקים של Similarweb, ושם יצר והוביל את תהליכי חיזוי ההכנסות והמודלים העסקיים של החברה בשנים האחרונות. ליאור עובד בחברה מאז שזו רכשה את הסטארט-אפ הקודם שלו, פלטפורמת ניתוח התוכן Swayy, ב-2015. ליאור הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה, והעביר מספר שנים בהדרכת סטארט-אפים של Google Launchpad.
 
המינוי השלישי הוא של אורי פרלמן שמונה לסמנכ"ל מיזוגים, רכישות ופיתוח תאגידי. אורי מצטרף ל- Similarweb עם יותר מ-15 שנות ניסיון בפיתוח תאגידי גלובלי, מיזוגים ורכישות, שותפויות והשקעות אסטרטגיות. לפני Similarweb, אורי שימש כראש מיזוגים ורכישות, שותפים ופיתוח תאגידי של NICE, שם הוביל את מאמצי האסטרטגיה הלא אורגנית של החברה, ושילוב החברות לאחר המיזוג. אורי הוביל עשרות רכישות, שותפויות ופעילויות אחרות שאינן אורגניות ברחבי העולם שהובילו להרחבה משמעותית של ההיצע והעסקים של NICE. לפני כן, אורי היה חלק מצוות הפיתוח הארגוני באורנג', שם הוביל את המחלקה המסחרית הגלובלית והשותפויות ברחבי העולם. אורי הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב ובוגר התוכנית לניהול בכיר בברקלי האס.
אור עופר, מנכ"ל ומייסד similarweb: "סימילרווב כחברה היא ארגון אורגני שלא מפסיק להתפתח ולצמוח ואני כל כך גאה לראות שמצטרפים להנהלה שלנו כאלה שעובדים איתנו כבר שנים ארוכות. מעוז הוא אסטרטג עסקי עם ניסיון של למעלה מעשור בהובלת אנשים ליעדים ופיתוח מוצר משובח, ליאור הוא לחלוטין האדם הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון והצטרפותו של דמות כמו אורי היא החתיכה האחרונה שהיינו צריכים לפאזל שקוראים לו סימילרווב. עם הצטרפותם של רשימה נכבדת זו של אנשים מוכשרים ויוצאי דופן, נוכל להמשיך את התנופה שלנו גם בשנה הקרובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה