מינויים

כלכליסט ספגה מכה נוספת: זה הבכיר שהודיע על עזיבתו

אחרי שספגה תביעה מ-NSO בעקבות התחקיר של תומר גנון אודות הקשר שלה למשטרה והשימוש בתכנת פגסוס שלה נגד בכירים במשק ובפוליטיקה, כלכליסט נפרד מראש מערכת החדשות אורן רייס שנכנס לתפקיד לפני קצת פחות מחצי שנה
מערכת ice |  1
כלכליסט (צילום מערכת אייס)
היום הקשה שעבר על מערכת 'כלכליסט' הגיע אחר הצהריים (ראשון) לשיא חדש, אחרי מכתב התביעה שללחה חברת NSO, בכלכליסט יצטרכו למצוא גם ראש מערכת חדשות חדש לאתר.
על פי הדיווח של דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה, אורן רייס ששימש בתפקיד הבכיר הודיע על התפטרותו פחות מחצי שנה לאחר מינויו. רייס הגיע לעיתון מ-ynet שם שימש בתפקידים בכירים.
 
להתפטרות אין לפחות בשלב הזה קשר לתחקיר הענק של תומר גנון על NSO בו לא היה מעורב כלל, או לתביעה נגד כלכליסט בכלל, כרגע לא ברור אם יישאר בקבוצה והוא אישר את הפרטים בדבר סיום עבודתו.
כזכור, 
בהמשך למכתב ההתראה ששלחה החברה לעיתון כלכליסט ב-10 בפברואר 2022, הגישה הבוקר החברה תביעת לשון הרע לבית המשפט בראשון לציון. ב- NSO טוענים שלא מדובר בתחקיר עיתונאי אלא ב-"פרסום חד צדדי, מוטה וכוזב, אשר קיבל פומבי בנסיבות המעלות חשש ממשי שמטרתו לשרת מטרות זרות לחלוטין למהותה של עיתונאות מקצועית, אחראית וחסרת פניות."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כלכליסט
    קלייר 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השתגעתם ? הרי לא יכול להיות שפירסמתם את הידיעה ללא בסיס. יהיה משפט, תשלפו את החומר תכניסו להם. ועכשיו אני שואלת, היתכן שפגסוס יודעת מתי השתמשו, ומתי לא? אני לא מאמינה. במשטרה ובפרקליטות יושבים אנשי סייבר מנוסים ומבריקים, והם הקשיבו והאזינו מבלי שפגסוס תחשוד. לא ייתכן שהתוכנה עבדה מבלי שפגסוס ידעה. הבנתי שגם ברק הנוכל היה שותף איך שהוא. המשפט יוציא הכל החוצה. אל תתרגשו. התביעה באה משמיים כדי לשרת אתכם. מחזיקה לכם אצבעות.
    סגור