מינויים

דרמה בקשת 12: זו יו"ר הדירקטוריון הזמנית שמונתה

לאחר התפטרותה של דרורית ורטהיים מהתפקיד לפני כ-24 שעות, מי ששימשה דירקטורית בלתי תלויה, שרה גאני, קיבלה את התפקיד באופן זמני
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום יח"צ)
לאחר הטלטלה בקשת 12, עם הודעתה של היו"ר ובעלת השליטה בחברה, דרורית ורטהיים, אמש (שלישי) על התפטרותה מחברות בדירקטוריון ומתפקיד היו"ר, נמצאה לה במהרה מחליפה זמנית בדמות שרה גאני, שמונתה ליו"ר זמני לדירקטוריון קשת 12.
שרה גאני חברת דירקטוריון משנת 2017 ומכהנת כדירקטורית בלתי תלויה. גאני, בעלת ניסיון עסקי רב, בכירה לשעבר במערכת הפיננסית וכן מכהנת כדירקטורית בחברות שונות במשק הישראלי.   
 
לאחר המינוי שלה, נמסר מקשת 12: "הנהלת החברה והדירקטוריון מודים לדרורית ורטהים על כהונתה ומאחלים לשרה גאני הצלחה בתפקידה". כעת יתבצע חיפוש מקיף שבסיומו יוכרע מי ישמש יו"ר הדירקטוריון הקבוע של החברה.
קשת שינתה בשנה האחרונה את המודל העסקי שלה, כאשר החלה לפתח חברת בת בשם "קשת החזקות" תחת ויקטור וקרט במטרה למצוא חברות עסקיות לשיתוף פעולה של אחוזים בחברה או רווחים בתמורה לזמן מסך, כך היה גם עם חבורת כמו ליברה וסילבר קסטל.  ייתכן וכי עבור המודל העסקי החדש, כמו גם לקראת המהפך בשידורי הטלוויזיה עם רכישת RGE והסטרימינג החדש, יידרשו גורמים יותר מעורים בדירקטוריון, חדשים ינערו את הקונספציות הקיימות בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה