מינויים

'ישראל היום' ממשיכה במהפכה: אלו המינויים החדשים

דיויד ארונוביץ ימונה לעורך הערוצים והעיתונאית דנה בן שמעון תמונה לכתבת לענייני פלשתינים והעולם הערבי
מערכת ice | 
דנה בן שמעון, דיויד ארונוביץ (צילום אורן בן חקון, טל גבעוני)
קבוצת "ישראל היום" מודיעה היום (שני) על מינויים חדשים במערכת. איש התקשורת דיויד ארונוביץ ימונה לעורך הערוצים והעיתונאית דנה בן שמעון תמונה לכתבת לענייני פלשתינים והעולם הערבי.
דיויד ארונוביץ מונה לעורך הערוצים בישראל היום: ארונוביץ, בעל תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה מאוניברסיטת תל אביב, החל את דרכו בתחום התקשורת בשנת 2008 כעורך חדשות באתר mako ואחראי סושיאל. בשנת 2010 כיהן כעורך תוכן וקריאייטיב באתר mako. בשנת 2016 היה מנהל מחלקת תוכניות ומנהל הדיגיטל של ״האח הגדול״. בשנת 2019 ועד לאחרונה היה העורך הראשי של אתר רשת 13.
 
דנה בן שמעון מונתה לכתבת לענייני פלשתינים והעולם הערבי בישראל היום: בן שמעון, עוסקת בעיתונות למעלה מעשור. היא החלה את דרכה בתקשורת ככתבת שטחים בערוץ הראשון, ולאחר מכן סיקרה את תחום הפלסטינים בתאגיד השידור הישראלי, כאן 11 ורשת ב'. בשנים האחרונות כתבה טורי פרשנות לאתר "זמן ישראל".
העורך הראשי של העיתון 'ישראל היום' עמר לחמנוביץ בירך ואמר: ״אני שמח מאוד על הצטרפותם של דנה בן שמעון ודיויד ארונוביץ למערכת ישראל היום. מדובר בשני עיתונאים בעלי ניסיון עשיר ומקצועיים בתחומם, ואני משוכנע שהם יצעידו את ישראל היום להישגים עיתונאיים, לטובת הקוראים״.
דיויד ארונוביץ אמר כי: "אני שמח להצטרף למשפחת ״ישראל היום״, ומודה לעומר לחמנוביץ ואורי דגון על ההזדמנות ליצור תוכן מקורי ואיכותי ולהגיע יחד להישגים חדשים".
דנה בן שמעון הוסיפה גם היא ואמרה כי: "אני שמחה להצטרף לשורות "ישראל היום" ולסקר את אחד התחומים המאתגרים בכלי התקשורת בארץ. אני מודה לעורך הראשי עמר לחמנוביץ וראש מערכת החדשות אורי דגון על ההזדמנות להמשיך בעשייה עיתונאית מקצועית למען הציבור בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה