מינויים

אחרי ההצלחה בפלייטיקה: המהנדס עובר ליעד מפתיע

חברת התוכנה גלאסבוקס מינתה את ניר פנחסוב, דמות בכירה בתעשיית התוכנה, ששימש כסמנכ"ל הנדסה בחברת פלייטיקה, לסמנכ"ל מו"פ שלה: "מביא עמו ניסיון עשיר במחקר ופיתוח בעולם התוכנה"
מערכת ice | 
פלייטיקה בנאסדק (צילום יחצ)
חברת התוכנה גלאסבוקס (Glassbox), ספקית מובילה של פתרונות לניתוח חוויית משתמש בערוצים הדיגיטליים (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל) מינתה את ניר פנחסוב, דמות בכירה בתעשיית התוכנה, לסמנכ"ל מו"פ. בתפקידו החדש יוביל פנחסוב את תהליך ההתרחבות של מערך המו"פ של החברה. לניר ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתעשייה עם הצלחות מוכחות בבנייה וטיפוח צוותי מו"פ גדולים, שיתרמו להמשך צמיחתה של גלאסבוקס.
"ניר מביא עמו ניסיון עשיר במחקר ופיתוח בעולם התוכנה", אמר ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס. "כמהנדס בהכשרתו הוא מבין כיצד לקחת רעיון ולהפוך אותו למוצר רב ערך שהלקוחות זקוקים לו. בעת שאנו ממשיכים לצמוח במהירות, הצטרפותו של ניר לצוות הניהולי תיתן לנו יתרון תחרותי בשוק האנליזה של החוויות הדיגיטליות שאנו מובילים".
 
בתפקידו הקודם שימש פנחסוב כסמנכ"ל הנדסה בחברת פלייטיקה, חלוצת הגיימינג המקוון. לפני כן מילא במספר חברות תפקידי ניהול בכירים של צוותי מו"פ בינלאומיים. הוא שרת שנים רבות באחת מיחידות המודיעין של צה"ל.
"אני שמח להצטרף לגלאסבוקס, ארגון שמוקיר חדשנות ופיתוח לא רק של מוצריו אלא גם של עובדיו - ובעיני זו הזדמנות מרגשת", אמר ניר פנחסוב. "גלאסבוקס היא מובילת שוק והלקוחות מצפים מאיתנו שנשפר את החוויות הדיגיטליות של הצרכנים. בעולם ממוקד דיגיטל חיוני להקדים לזהות את דרישות הצרכנים ולצפות את הדבר הבא. אני מצפה לסייע לגלאסבוקס לפתח את הפתרונות הללו".
 
גלאסבוקס (TASE:GLBX), הוקמה בשנת 2010 והיא מספקת פתרונות ניתוח חוויית משתמש בערוצים הדיגיטליים (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל). החברה פיתחה פלטפורמה ייחודית  המנתחת נתוני גלישה לשם מקסום חוויות המשתמש, ייעול ושיפור השירות בערוץ הדיגיטלי.
החברה מספקת שירותים מבוססי תוכנה המשמשים לניטור פעולות משתמשים וניתוח מידע באמצעות טכנולוגיות של ביג דאטה ולמידת מכונה. לגלאסבוקס למעלה מ-350 לקוחותיה כיום, בהם תאגידי ענק מהגדולים בעולם בתחומי הבנקאות, ביטוח, טלקום, קמעונאות, טכנולוגיה ועוד. החברה מעסיקה למעלה מ-300 עובדים בישראל, באנגליה, ובארה"ב ופועלת ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה