מינויים

בזק מינתה מנהלת חדשה למערך הדוברות והיח"צ

נעם הלל הררי מונתה למנהלת מערך דוברות ויח"צ של בזק. הלל-הררי שימשה בעבר בתפקידים בקשת 12 ובבן חורין-אלכסנדרוביץ'

מערכת ice | 
נעם הלל (צילום עדי לם)
נעם הלל הררי מונתה לתפקיד מנהלת הדוברות של בזק. במסגרת הצטרפותה לחברה, הלל הררי תוביל את הפעילות התקשורתית ואת יחסי הציבור של החברה, כחלק מתחום התקשורת התאגידית בניהולו של גיא הדס סמנכ"ל תקשורת, אחריות תאגידית וקשרי ממשל.
הלל הררי מגיעה לבזק לאחר שבעשור האחרון ביצעה מספר תפקידים בעולם התקשורת בקשת, חדשות 12 ובמשרד יחסי הציבור והאסטרטגיה בן חורין אלכסנדרוביץ'. בתפקידה האחרון ניהלה את תחום התקשורת ומיתוג המעסיק ביצרנית המל"טים אירונאוטיקס. 
 
קודם לכן הייתה חלק ממערך התקשורת של קשת 12, שם ניהלה את יחסי הציבור של מותגים טלוויזיוניים כמו ארץ נהדרת, חתונה מבט ראשון, נינג'ה ישראל, הכוכב הבא ועוד. הלל הררי היא בעלת תואר ראשון בתקשורת ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במשפטים מהמכללה למינהל.
בזק עברה בשבוע שעבר טלטלה כאשר יושב הראש, גיל שרון הודיע במפתיע כי הוא מסיים את תפקידו. שרון מסר בהודעת ההתפטרות שלו כי: "עם הגיעי לגיל 60 החלטתי לצאת לדרך חדשה, בה אוכל לתרום מניסיוני ולהשביח חברות, במגוון תחומים, כפי שעשיתי בהנאה מרובה בכל תפקידי הקודמים בפלאפון, בגולן טלקום ובקבוצת בזק". שרון ישאר בתפקידו בחודשים הקרובים כדי להבטיח מעבר מסודר של התפקיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה