נדל"ן ותשתיות

התאחדות הקבלנים כועסת על 'גוש השינוי': לא מעכלים את הזלזול בתיק השיכון

ראול סרוגו בפנייה דחופה ללפיד, בנט, גנץ, ליברמן, מיכאלי, הורוביץ וסער: " זהו תיק רב השפעה וקריטי  לחיי אזרחי המדינה. לא יעלה על הדעת, בעינינו, שאתם, ראשי המפלגות מתחמקים מטיפול בנושא, מהחשובים ביותר הקיימים היום"
כפיר אדר | 
ראול סרוגו (צילום כפיר סיון)
האם התאחדות הקבלנים בוני הארץ תפסה צד במאבק הפוליטי? מכתב שנשלח היום (ראשון) ליאיר לפיד, נפתלי בנט, גדעון סער, מרב מיכאלי, בני גנץ, אביגדור ליברמן, ניצן הורוביץ וראשי מפלגות השינוי, דורש מהם: "הילחמו על תיק השיכון והבינוי"
במכתב עליו חתום ראול סרוגו נכתב: "אנחנו עוקבים אחרי נסיונותיכם להקים ממשלה בישראל. מבלי להביע דעה פוליטית כזו או אחרת אנחנו מקווים כי ממשלה, כל ממשלה, תוקם בישראל בקרוב. מהדיווחים בתקשורת אנו למדים כי אתם, ראשי המפלגות השונות במה שקרוי "ממשלת השינוי", מנהלים מו"מ על תפקידי השרים בממשלה שברצונכם להקים. כ ו ל ם רוצים להיות שרי אוצר, שרי משפטים, שרי חינוך, שרי חוץ, שרי בטחון. לא שמענו איש מכם שתובע למפלגתו את התיקים האזרחיים החשובים ביותר כיום (חוץ מהחינוך) – תיק הבריאות ותיק השיכון והבינוי. ואין לנו אלא להתפלא על כך".
"אין זה מתפקידי להכביר מילים על חשיבות תיק הבריאות, אבל כן אדבר על תיק השיכון והבינוי, וזאת בהתאם לתפקידי כנשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ. משך שנים רבות נכשלת מדינת ישראל ברצונה להביא בשורה לזוגות הצעירים במדינה בדמות הפחתת מחירי הדירות. מחירי הדירות רק מאמירים. בניגוד למקובל לחשוב – לנו הקבלנים יש עניין בהפחתת מחירי הדירות, ואנו מייחלים לכניסתו של שר שיכון שיוכל לעבוד איתנו יד ביד בסוגיה זו".  
"מה שאיננו מעכלים הוא הזלזול של נבחרי הציבור בתיק החשוב והקריטי הזה. זהו תיק העשוי להשפיע על גורלם של מיליונים מתושבי ישראל בהווה ובעתיד. זהו תיק רב השפעה וקריטי  לחיי אזרחי המדינה. לא יעלה על הדעת, בעינינו, שאתם, ראשי המפלגות מתחמקים מטיפול בנושא, מהחשובים ביותר הקיימים היום, לצד הבריאות והחינוך. אפוא השליחות הציבורית? זו לא חכמה לשאת, במהלך קמפיין הבחירות, נאומים נחרצים על כשלונן של ממשלות קודמות לספק דיור הוגן לאזרחים – ומצד שני כאשר ההזדמנות בידיכם – לנפנף נושא זה ולהעבירו למפלגה אחרת".
לסיום כתב סרוגו: "אתם , מן הסתם, מתייחסים לתיק זה, כאל תפוח אדמה לוהט, שיש להדוף את הטיפול בו, כאילו היה כדור טניס שיש להרחיקו למגרש של השחקן האחר. ואנחנו גם מתפלאים וגם מצפים שתלחמו על נטילת התיק הזה, משום שהוא התיק בו תוכלו להטביע חותם, לתרום למען תושבי ישראל".  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה