נדל"ן ותשתיות

ב-45.4 מיליון שקל: זאת החברה שזכתה במכרז המניב בחבל מודיעין

קרן ריט סלע נדל"ן זכתה במכרז רב משתתפים בנכס מניב, בחבל מודיעין, בתמורה ל- 45.4 מיליון שקלים. שיעור התשואה ברכישה עומד על כ- 6.3% ושיעור התשואה על ההון עומד על כ- 13.5%.
אריאל נוי | 
מודיעין נכס סלע נדלן (צילום יחצ)
קרן ריט סלע נדל"ן בניהולם של המנכ"ל גדי אליקם והיו"ר שמואל סלבין, ממשיכה להתרחב לכיוון תעשייה עתירת ידע ולוגיסטיקה, ומדווחת היום (חמישי) על זכיה במכרז רב משתתפים בנכס מניב, בחבל מודיעין, בתמורה ל- 45.4 מיליון שקלים.
הרכישה תמומן באמצעות מזומנים שבקופת החברה ומניצול קווי אשראי קיימים. שיעור התשואה ברכישה עומד על כ- 6.3% ושיעור התשואה על ההון עומד על כ- 13.5%.
הנכס ממוקם באזור התעשיה "פארק חמ"ן" בחבל מודיעין, בסמוך לאזור התעשייה שוהם, ומהווה מרכז תעסוקה המאופיין ברמת פיתוח ותשתית עירונית מלאה וברמה גבוהה.
הנכס משמש כמבנה לתעשייה עתירת ידע וכולל 3 מפלסים מעל קומת הקרקע וקומת מרתף חניה, בהיקף של כ- 5,811 מ"ר.
גדי אליקם, מנכ"ל סלע קפיטל נדל"ן: "אנו שמחים לבשר על רכישה נוספת של מבנה תעשייה עתירת ידע ולוגיסטיקה בפארק התעשייה במודיעין. רכישה זו מצטרפת לרכישת קרקע ליזמות שביצענו בתחילת השבוע, לאחר תקופה שבה בחנו עסקאות רבות. אנו נמשיך לבחון עסקאות נוספות אטרקטיביות ולרכוש נכסים מניבים נוספים על מנת להשביח את הנכסים ולצמוח". 
הנכס מושכר בשיעור תפוסה של כ- 83% למספר חברות היי-טק ולשוכרים מתחומי ביטוח, טכנולוגיה ותעשייה זעירה. השכירות לתקופות של כשנתיים עד 4 שנים, כמו-כן, קיימות אופציות בתוספת מחיר להארכת הסכמי השכירות לתקופות של עד 5 שנים. שכ"ד בתפוסה מלאה צפוי להסתכם בכ- 2.85 מיליון שקלים.
בתחילת השבוע דיווחה סלע נדל"ן על כניסתה לתחום היזמות. החברה רכשה 50% מכלל הזכויות בקרקע במתחם הבורסה ברמת גן תמורת כ- 50 מיליון שקלים. 
לקרקע זכויות בנייה מאושרות בהיקף של כ- 46,100 מ"ר, מהם 33,900 מ"ר מיועדות למשרדים, 1,044 מ"ר לשטחי מסחר, 9,200 מ"ר לשטחי חניה ושירות ו-1,945 מ"ר לטובת הציבור. הרווח היזמי צפוי לעמוד על כ-18%, התשואה הצפויה על הנדל"ן המניב עומדת על כ-7%, בנוסף לרווח היזמי. 
המוכרת, חברת אייסיס תכנון בע"מ, יוצגה בידי עו"ד רן ברא"ז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה