נדל"ן ותשתיות

המהלך של אלקין, הניצחון של שקד והדירה הזולה בישראל

פרוייקט ענק לאאורה, המהלך של אלקין לבלום את עליית מחירי הדיור, תוארך תוכנית הותמ"ל, דירוג הערים היקרות באירופה והעלאת מחירים בתמ"א 38 | השבוע בנדל"ן
מערכת ice | 
זאב אלקין (צילום פלאש 90/ גילי יערי, דוד כהן, מיכאל גלעדי)
פרויקט ענק לאאורה עם צפי הכנסות של כ-2 מיליארד שקל מגה פרויקט חדש לחברת יזמות הנדל"ן אאורה בנתניה. הפרויקט מיועד לשכונת נאות שקד, בהיקף של כ-1,560 יח"ד, שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור ועתיד לגרוף הכנסות של מיליארדים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
המהלך של אלקין לבלום עליית מחירי דיור: להגדיל מכסות של עובדים זרים לאחר שנשבר השיא של עובדים זרים בישראל, במשרד הבינוי והשיכון מתכוונים להכפיל את מספר האישורים. אלקין: "הגדלת מכסות העובדים הזרים בענף הכרחית להגברת קצב הבנייה", משרד הבינוי והשיכון: מתוכנן הכפלת העובדים הזרים עד שנת 2030. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 כמה עולה הדירה הזולה ביותר למכירה בישראל? דירת 2.5 חדרים בירוחם היא הדירה הזולה ביותר בישראל שעומדת למכירה באתר יד2, והנכס היקר ביותר למגורים הוא בית פרטי של 7 חדרים בארסוף, מה המחירים? לידיעה המלאה לחצו כאן.
ניצחון לאיילת שקד, מפלה לארגונים הסביבתיים: תוארך פעילות הותמ"ל אושר חוק להארכת חוק הותמ"ל ב-4 שנים נוספות תוך מיקוד של פעילות הועדה בתכניות פינוי בינוי, מתחמים סביב תחנות מטרו וביישובי חברה ערבית וחרדית. השרה: ״מחירי הדיור מזנקים וישנו צורך ממשי בקידום תכניות איכותיות למגורים ברחבי המדינה - חוק הותמ״ל נחוץ מאי פעם". לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירוג הערים היקרות ביותר ברכישת דירה באירופה: באיזה מקום תל אביב? הדו"ח השנתי של דלויט חושף: תל אביב היא בין הערים היקרות ביותר באירופה ברכישת דירה חדשה. עוד מתוך הדו"ח "מעניין לדעת שדווקא ערי הבירה של המדינות הן לא היקרות ביותר", ואיזו מדינה הכניסה 4 ערים בעשרת המקומות הראשונים? לידיעה המלאה לחצו כאן.
תמ"א 38 מעלה מחירים? בדקנו: בכמה נמכרה דירה לפני ואחרי הפרויקט? קבוצת אלמוג מדווחת על מכירת כל הדירות בפרויקט י. ל ברוך בהרצליה שנבנה במסגרת תמ"א 38/2 הריסה ובנייה. כמה עלתה דירה לפני הפרויקט וכמה אחרי? לידיעה המלאה לחצו כאן.

הכתבות החמות

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה