נדל"ן ותשתיות

איפה יוקם מרכז הייטק חדשני לראשונה בנגב המערבי?

קבוצת שרונה פרטרנס, שתומכת בסטארטפים ישראליים, מקימה מרכז חדשנות בנגב המערבי בהשקעה של 10 מיליון שקל על שטח של כ-2,000 מטרים
אריאל נוי |  3
תות שני, איציק דנינו ,מתחם שרונה באופקים (צילום יחצ, אדי ישראל, עמותת אור)
קבוצת שרונה פרטרנס, שתומכת בסטארטפים ישראליים, מקימה מרכז חדשנות בנגב המערבי. השקעה בפרוייקט, שיהיה מרכז החדשנות הרביעי שלה בישראל, כ-10 מיליון שקלים בשיתוף עיריית אופקים.
המתחם החדש יתפרס על שטח של כ-2000 מטרים, בהם יוקמו משרדים משותפים לחברות הייטק. אל המכרז הגישו מועמדות מספר חברות, וזכתה בו קבוצת שרונה פרטנרס שצפויה להעביר את האקו סיסטם של הקבוצה לנגב.
במתחם יפתחו מרכזי הכשרות לחברות בתחום האגרוטק, במטרה לפתח טכנולוגיות בתחום. למשל, שיטות השבחה טבעיות שאינן כוללת שימוש והנדסה גנטית, אינטליגנציה מלאכותית, השקייה ועוד.
זהו פרויקט ייחודי וראשון מסוגו שהוקם בעיר אופקים שהחליטה לקדם ולעודד פיתוח אזורי תעסוקה וחדשנות שיקנו לתושביה מקומות עבודה איכותיים מבלי להתפשר על איכות החיים בנגב.
  
תות שני
, מנכ"לית ומייסדת קבוצת שרונה פרטנרס: "שרונה ביחד עם עיריית אופקים, תנועת אור וממשלת ישראל, לוקחים על עצמנו להרים כאן בישראל, בנגב המערבי מעצמה של פיתוח, הכשרה והשקעות בטכנולוגיה חקלאית. תוך ניצול הביקוש האדיר שקיים בשוק העולמי והכשרון והמוניטין של ישראל בפיתוח פתרונות מתקדמים לתעשייה הזו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבה זבל פרסומי
    ברק 08/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לקרוא עד הסוף כדי להבין איפה, כי אפילו לא עניתם על השאלה שמוצגת בכותרת. בדרך עקיפה מזכירים את העירייה שאפשר להניח ששם יהיה. קיצר, כתבה שכת וו בה בלי תוכן, כי היא זבל פרסומי.
    סגור
  • זה ליטרלי מופיע בפיסקה הראשונה
    דניאל 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחוץ מזה, המטרה העיקרית של הכתבה זה לא בהכרח אופקים, אלא יותר התפתחות הנגב מחוץ לבאר שבע(וקצת בשדרות)
    סגור
  • 1.
    כי אין בה כלום וחבל
    כדאי להקים את אופקים 08/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדבר שומם רחוב ראשי אחד עם חנויות של פעם
    סגור