נדל"ן ותשתיות

המהלך של אלקין והמאבק בחוף התכלת: ידיעות השבוע בנדל"ן

מאז 2014 מחירי הדיור עלו בעשרות אחוזים, ההנחות לזכאים נשארו כפי שהיו אז, מדוע אלקין דוחף למחיר מטרה? בעלי הזכויות בחוף בצעדים נוקבים, איזו עיר מובילה בפינוי בינוי? איזה פרויקט ענק סיימו בירושלים ומה קנתה משפחה אחת ב-6 מיליון שקל ברחובות

כפיר אדר |  2
פנטהאוז בן סרוק (צילום EVOLVE MEDIA)
בכמה נמכר פנטהאוז הענק בפרויקט החדש בצור יצחק? שיווק פרויקט בן 140 דירות בצור יצחק הסתיים עם מכירת פנטהאוז בשטח של כ-170 מ"ר בעל מרפסות בשטח כולל של 180 מ"ר, במחיר שיא של קרוב ל-3 מיליון שקלים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ביקורת חריפה של בעלי הזכויות הפרטיים על תכנית חוף התכלת: מאות מבעלי הזכויות דורשים שהצפיפות תהיה דומה לשדה דב והגוש הגדול ומבטיחים להמשיך ולהיאבק בכל כוחם להגדלת הזכויות ולמיקסומן. איך תפתר הסאגה? לידיעה המלאה לחצו כאן.
אלקין דוחף למחיר מטרה, האם ההנחה באמת משמעותית? מעיון בטיוטת ההחלטה שצריכה להתקבל עולה שעל אף שמאז 2014 מחירי הדיור עלו בעשרות אחוזים, ההנחות לזכאים נשארו כפי שהיו אז. מדוע במשרד השיכון לא ערכו שינויים ריאליים? לידיעה המלאה לחצו כאן.
כביש 1 ומחלף סחרוב החדש שודרגו, זה סכום העתק שהושקע: אחרי שלוש שנים וחצי של עבודה מחלף סחרוב החדש והרחבת כביש 1 נפתחו רשמית לתנועה, כאשר ההשקעה הכספית בפרויקט עומדת על כ-330 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
איזו עיר מובילה בענק בהיתרי בניה לפינוי בינוי? היתרי הבניה בפינוי ובינוי שוברים שיא במחצית הראשונה של 2021, יותר מכל שנת 2019 כולה, ולא פחות מפי שלושה מההיתרים שניתנו במחצית הראשונה של 2020. איזו עיר מובילה בפער בהיתרים שניתנה להיתרי בניה בפינוי בינוי? לידיעה המלאה לחצו כאן.
זה הפרויקט בו אזורים Living תשקיע 153 מיליון שקל: קרן הריט חתמה על הסכם בסכום עתק לרכישת 66 דירות בפרויקט "יובל הצעירה" בירושלים. הדירות שנרכשו יושכרו לטווח ארוך על ידי החברה; צפי האכלוס – בעוד כ-3.5 שנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
כמה דירות רכשה משפחה ברחובות ב-6.3 מיליון שקל? עסקה משפחתית ברחובות: פנטהאוז במחיר של 3.8 מיליון שקל ומיני פנטהאוז במחיר של 2.508 מליון שקל נמכרו למשפחה אחת בשלב הפרייסיל באמפא רחובות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלקין מרסק את הזוגות הצעירים (ל"ת)
    ערן 09/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    להפיל כמה שיותר מהר
    שי 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את ממשלת המושחתים הזו. גדעון סער שמסייע לעברייני מס להעלים הכנסות ולהמשיך לדפוק את המדינה, ואלקין שקובר את החלום של הזוגות הצעירים להגיע לדירה.
    סגור