נדל"ן ותשתיות

זינוק בדירות החדשות, אילת נפרדת מאייקון ואלקין בהצהרה מטלטלת

שיא ברבעון השני למכירת דירות חדשות, בסיס חיל הים בעיר הדרומית יפנה מקום, שר הבינוי והשיכון בהודעה על שוק השכירות, רמלה בפרויקט פינוי בינוי חדש וגם: פרויקט היוקרה בכיכר המדינה ואיך המשקיעים חוגגים על חשבון הזוגות הצעירים?
כפיר אדר | 
זאב אלקין (צילום פייסבוק/ זאב אלקין, פלאש 90/ מרים אלסטר, pexels)
הנדל"ן רותח: זינוק במכירת הדירות החדשות, איזו עיר הפציצה? ברבעון השני נשברו שיאים עם זינוק של 19% מכמות הדירות החדשות שנמכרו לעומת התקופה המקבילה שנה שעברה, האם רק באיזור המרכז חלה עלייה ואיזו עיר הפציצה ומובילה בפער במקום הראשון? לידיעה המלאה לחצו כאן.
פרויקט היוקרה בכיכר המדינה יוצא לדרך, כך יראה: קבוצת רוזיו ערכה השבוע באירוע חגיגי את הריסת המבנה בבן סרוק לקראת בניית פרויקט בוטיק תחתיו שיכלול יחידות דיור מגוונות ובכללם פנטהאוזים יוקרתיים, זאת כחלר מהשקעת ענק בפרויקטים של פינוי בינוי באיזור. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בסיס חיל הים באילת יפונה, מה יוקם על הריסותיו? הנהלת רשות מקרקעי ישראל אישרה את מתווה פינוי הבסיס האייקוני, ששטחו כ-100 דונם לטובת  שיווק קרקע ל 400 יח"ד וכ-600 חדרי מלון בעיר ושטחי תעסוקה ומסחר. המהלך יחל בעוד כשנה וחצי ויבוצע בארבעה שלבים, כמה תעלה העתקתו ליעד החדש? לידיעה המלאה לחצו כאן.
שוק הנדל"ן בוער: המשקיעים חוגגים על חשבון הזוגות הצעירים: בחודש יולי רכשו 13.1 אלף דירות, גידול של 35% בהשוואה ליולי אשתקד וירידה של 5% בהשוואה לחודש הקודם, אילו ערים הובילו ברכישות המשקיעים? נתונים ראשוניים לחודש אוגוסט מצביעים על עליה חדה במספר העסקאות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אושרה תוכנית בנייה של 1,450 יחידות דיור בקרית ים: הוועדה המחוזית בחיפה אישרה תוכנית התחדשות עירונית בקרית ים על קרקע שבבעלות הכשרת הישוב; תחזית המכירות של הפרויקט עומדת על סכום אסטרונומי של 1.8 מיליארד שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אלקין מטלטל את שוק השכירות: "המחירים במרכז בדרך לעלות": בעלי דירות בפריפריה ממשיכים לגור בשכירות במרכז בגלל הקשיים בתעסוקה, ושר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, צופה אמנם לירידה במחירי השכירות בפריפריה אך עלייה באזור המרכז. האם פרויקט שכירות לטווח ארוך ישנה את המשוואה? לידיעה המלאה לחצו כאן.
פינוי בינוי ברמלה: זו התכנית החדשה שאושרה בעיר: הותמ"ל הפקיד תוכנית להתחדשות עירונית ברמה. התוכנית תכלול 610 יחידות דיור על מבנים בני 5-9 קומות ומבנים עם בנייה גבוהה כולל שטחי מסחר ומבנים לשימור. זו התכנית החדשה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה