נדל"ן ותשתיות

הראל ויזל במהלך נדל״ני: מרכז את מטה הקבוצה בסכום ענק

הראל ויזל מעוניין לרכז את מטה קבוצת פוקס למקום אחד והחל במגעים לשכור קרקע בצומת מסובים. העסקה מוערכת בין 150-300 מיליון שקל
מערכת ice |  3
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי ונתי שוחט פלש 90)
המהלך המסקרן של הראל ויזל, המנכ"ל ואחד מבעלי השליטה "פוקס" מנהל מגעים עם היזם מיקי נעימי. המהלך שויזל מתכנן, להעביר את המשרדים של קבוצת "פוקס" המפוזרים ברחבי הארץ לפרוייקט בצומת מסובים.
לפי אתר דה מרקר, ויזל מנהל מגעים להעביר את מטה פוקס ממתחם איירפורטס סיטי ואת המשרדים הנוספים המפוזרים ברחבי הארץ, לבניין אחד בפרוייקט פארק סנטרל שהוקם על בידי חברת מגדלי נעימי בימים אלה בצומת מסובים. עוד הוסיפו בדיווח כי פוקס עתידה להיכנס כשותפה בקרקע שעליה יום הבניין שיהיה מוכן לשימוש בעוד כמה שנים. 
על פי הדיווח, היזם הירושלמי דורש מחיר של 70 שקל למטר רבוע, בהערכה הכוללת עלויות חניה ועוד, הסכום המוערך שפוקס עתידה לשלם הוא בערך 15 מיליון שקלים לשנה. יחד עם זאת מעריכים כי עסקאות מסוג זה בדרך כלל נמשכות עשר שנים לפחות עם אופציה להארכה, משמע עלות העסקה המשוערת מוערכת בין 150-300 מיליון שקל. 
מקבוצת פוקס נמסר: "אנו בוחנים מהלך כניסה בשותפות בקרקע לצורך מעבר של כל יחידות הקבוצה  למטה מרכזי אחד, ונמצאים לצורך מהלך זה בקשר עם קבוצות נדל"ן מרכזיות. כשתהיה התקדמות משמעותית בנושא נעדכן על פי כל הכללים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חצוף
    אור 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר שעבד על הממשלה וקיבל כסף.בזמן המגפה ובכה בדמעות תנין שאין לו כסף שיחזיר את הכסף שקיבל עם ריבית ברבית
    סגור
  • 2.
    !
    !!!! 10/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרכז גדול מי יבוא למרכז אחד בארץ לקנות אנשים רוצים חנויות בפיזור קרוב לאזור מגוריהם , כמו שנטל את האפשרות לחנויות קטנות ליקנות נעליים מחב שונות וגזל את הנוחות לקניות וגזל פרנסה של עוד עסקים יש אינטרנט זה נח יותר וזה יגדיל את הרכישות באינטרנט מחו״ל לקונים אין זמן לינסוע למרכזים שרחוקים מביתם האיש הלקוח היום עובד שעות ארוכות הפקקים מגבילים לכן ירכשו מחו״ל הכל עם שערות מעולה ולא צריך להיתרוצץ למרכזים למי יש זמן לא שבע עיניים גדולות
    סגור
  • 1.
    יש להכריז על הנ"ל : אישיות בלתי רצויה
    דניקו 10/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שהוא חומד כמו חזיר , מתנהג כמו חזיר , גם נוטף לו שומן מהשפתיים .
    סגור