נדל"ן ותשתיות

מאות יחידות דיור ברמת השרון בשכירות לטווח ארוך

במסגרת מכרזיה, דירה להשכיר קובעת את מפרט הבנייה, מפרט התחזוקה ונוסח הסכם השכירות. החברה תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 20 שנים, באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר
מערכת ice | 
ענבל דוד (צילום רמי חכם)
החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל, הודיעו על זכייתה של חברת גיא ודורון לוי במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח במתחם רצועת הנופש מערב ברמת השרון. חברת גיא ודורון לוי תשלם על הקרקע כולל פיתוח כ-295 מיליון שקלים חדשים.
הפרויקט בו זכתה חברת גיא ודורון לוי יכלול 116 יח"ד להשכרה לתקופה של 20 שנה, כאשר 25% מהדירות להשכרה במתחם הן במחיר מופחת לזכאים. הפרויקט הינו בהיקף של כ-4,400 מ"ר וכולל שטחי מסחר ומוסדות ציבור בהיקף של כ- 750 מ"ר.
מתחם רצועת הנופש מערב הוא חלק משכונה חדשה הממוקמת בדרום מערב רמת השרון, בקצהו הצפוני של המרקם הבנוי בצדו המזרחי של מטרופולין גוש דן (ממזרח לנתיבי איילון), בשוליו הדרומיים של פארק הנופש המתוכנן, מדרום לכביש 5 ולכפר הירוק ולאורך "דרך הנופש". פרויקט זה מצטרף לפרויקט "אביב שלי" ברמת השרון הממוקם בחלק המזרחי של העיר, המאוכלס למעלה מ-4 שנים וכולל 281 יח"ד להשכרה ארוכת טווח.
 
דירה להשכיר נמצאת בתנופת שיווקים לדיור בשכירות ארוכת טווח, זאת בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון בראשות השר זאב אלקין ובהובלת מנכ"ל משרדו אביעד פרידמן לקידום והגדלת היצע יחידות הדיור להשכרה ארוכת טווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור.
דירה להשכיר מובילה כיום כ-60 פרויקטים בכל רחבי הארץ מנהריה בצפון ועד אילת בדרום, בהיקף של למעלה מ-15,000 יח"ד. החברה שיווקה ב-2021 כ-6,150 יח"ד להשכרה ארוכת טווח במודל דירה להשכיר, ומתעתדת לשווק ב-2022 בשיתוף רמ"י ומשב"ש כ-6,500 יח"ד להשכרה ארוכת טווח, המהוות קרוב ל-10% מיעדי השיווקים הממשלתיים למגורים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה