נדל"ן ותשתיות

יו"ר איגוד הנדל"ן מוחה נגד הממשלה: "חזקו מבנים בפריפריה"

איציק חסידים לא נשאר אדיש לרעידת האדמה באזור בית שאן, ומעביר מסר ברור למקבלי ההחלטות: "המשילות והדאגה לתושבים אינן יכולות להיעצר בגבולות מרכז הארץ"
מערכת ice | 
איציק חסידים (צילום RES)
תגובות קשות וחריפות לרעידת האדמה שהתרחשה אמש באזור בית שאן ומדאיגה רבים ברחבי הארץ ובאזור הצפון בפרט. בין הראשונים שהביעו תרעומת על התנהלות הממשלה בכל הנוגע לחשש מרעידות אדמה הוא יו"ר איגוד הנדל"ן, איציק חסידים.
"רק לפני פחות מחודש נפגשתי עם ראש הממשלה ושרת הפנים והתרעתי בפניהם על הצורך במתן התייחסות מיוחדת באזור הצפון, בפרט בכל הנוגע לנושא חיזוק המבנים הקריטי ליישובים שונים באזורנו", אומר חסידים בכעס. "הזכרתי להם שבאזור השבר הסורי אפריקאי מתרחשות רעידות אדמה מדי תקופה ואין לנו את הפריבילגיה להמתין לאסון. הלילה הרגישו תושבים רבים על בשרם את הרעידה ואת החשש המלווה את החיים באזור".
 
עוד התייחס יו"ר איגוד הנדל"ן לתוכנית תמ"א 38, שכזכור צפויה להסתיים באוקטובר הקרוב, דבר הגורר לא מעט ביקורת מהשחקנים הפעילים בתחום, בראש ובראשונה על כך שטרם נמצאה לתוכנית חלופה ראויה.
"כל תחום תמ"א 38 המתעדף את היזמים במרכז הארץ על חשבון אזורי הפריפריה הנמצאים בסכנה גדולה יותר בשל מיקומם הגיאולוגי והביטחוני, מעקר את מטרתה המקורית של התוכנית", קובע חסידים. "אני מקווה שסוף סוף מהבוקר, לצד טיפול בגל הקורונה ויתר הסוגיות 'השוטפות', תכניס הממשלה לסדר יומה גם את תחום חיזוק המבנים בפריפריה וטיפול בתמ"א, על מנת למנוע את המשך ההגירה השלילית ובריחה של אנשים, גם מחשש לרעידות אדמה". את דבריו סיכם חסידים במילים: "המשילות והדאגה לתושבים אינן יכולות להיעצר בגבולות מרכז הארץ!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה