נדל"ן ותשתיות

פרויקט חדש בגבעת זאב לציבור החרדי אמריקאי

חברת סלעית נדל"ן יחד עם חברת דמרי רכשו חטיבת קרקע בשטח 25 דונם בשכונת אגן האיילות גבעת זאב, בתמורה ל-155 מיליון שקל
מערכת ice | 
דיור (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
שיתוף פעולה של דמרי וחברת סלעית נדל"ן: השתיים רכשו יחד חטיבת קרקע משמעותית על שטח של 25 דונם השוכנת בשכונת אגן האיילות בגבעת זאב, אשר במבואות ירושלים. הקרקע נרכשה מחברת ש.י.א רפאל במחיר של 155 מיליון שקל. 
 
לדברי שייקה נפחא, בעלי חברת סלעית, החברה תיזום פרויקט ייחודי של 98 יחידות צמודי קרקע דו משפחתיים, כאשר בכוונתה לבנות כל יחידה בשטח של כ-260 מ"ר ולהציע לרוכשים את הקוטג' ברמת גימור מלאה ויוקרתית.
עוד הוסיף בעלי סלעית, כי הקרקע בשכונת אגן האיילות נהנית מביקושים ערים מצד הציבור החרדי-אמריקאי שכן ציבור זה מחפש דירות גדולות שאין בנמצא בירושלים. בנוסף, המחירים בגבעת זאב נמוכים מירושלים וניתן להשיג דירות גדולות במחיר של 20-22 אלף שקלים למ"ר, מה שמעלה כמעט אוטומטית את האטרקטיביות של הדירות.
 
ראוי לציין כי הציבור האנגלו-סקסי מאופיין בקהילתיות, ומאחר שבגבעת זאב יש מוסדות לימוד בשפה האנגלית, קיים ביקוש מצדם למגורים בשכונה. החברה צופה התחלת שיווק ברבעון השני של 2023, כאשר קהל היעד של הפרויקט הוא משפחות שעושות עליה וכן משקיעים. להערכת סלעית, צפי התקבולים מהפרויקט הוא כ- 500 מיליון שקלים.
בנוסף, השכונה תכלול שצ״פ צמוד כ- 15 דונם לרווחת הדיירים וכן מוסדות ציבור. עוד צוין כי בתקופה האחרונה אין בנייה חדשה בשכונה ומאז סוף שנת 2021 לא היו עסקאות בשכונה בכלל, כך שכאשר הפרויקט יקרום עור וגידים, הוא צפוי להפיח חיים חדשים בגבעת זאב בכלל ובשכונת אגן האיילות בפרט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה