נדל"ן ותשתיות

ניקולס קייג' מוכר את האי הפרטי שלו בסכום מפתיע

הכוכב ההוליוודי ניקולס קייג' מוכר אי פרטי שבבעלותו, במיקום אקזוטי במיוחד - איי הבהאמס. למרות הכותרת היוקרתית של העסקה, זה המחיר שתשלמו כדי לקבל בעלות על הנכס
מערכת ice | 
ניקולס קייג (צילום Moritz Barcelona ויקיפדיה)
ניקולס קייג' מעמיד למכירה נכס שמחזיק בבעלותו - אי פרטי, לא פחות ולא יותר. השחקן זוכה האוסקר, שהיה בעלים של 15 בתי יוקרה, מכר את רוב תיק הנדל"ן שלו לפני כעשור כדי להחזיר חוב מס כבד, ונראה שהוא עדיין עובד כדי להחזיר חובות, וכעת, פיסת הנדל"ן הבלתי שגרתית הזאת שלו, עומדת למכירה.
האי "ליף קיי" שבבעלותו, נמצא בארכיפלג אקסומאס, כ-85 קילומטרים דרומית מזרחית לנסאו, נרכש על ידי הכוכב ההוליוודי ב-2006 תמורת שלושה מיליון דולר בלבד. האי משתרע על שטח של 30 דונם, ומציע שלושה חופים בתוליים, כמו גם גישה מוגנת למים עמוקים עבור עיגון יאכטות או מכרזים.
יתרה מכך, האי אינו מפותח לחלוטין ובעצם ריק לחלוטין עבור הקונים. על פי הרישום, המוחזק על ידי Christie's International Real Estate, ישנם "אישורי פיתוח מלאים" לבניית חמישה קוטג'ים, יחד עם מבני תמיכה נוספים. כמו גם אור ירוק להמיר את אחת משתי הבריכות הגדולות של האי למרינה.
לי קיי מוקף בכ-365 איים המשתרעים על פני יותר מ-120 מיילים וכוללים כמה אטרקציות בולטות. ה-Bock Cay הסמוך, למשל, עומד לקראת פיתוח של 75 מיליון דולר שיכלול מגרש גולף, אתר נופש יוקרתי, מרינה ומנחת מסוקים. Leaf Cay מוקפת גם היא בפלאי טבע ויש דיג מצוין ב-Exuma Sound הסמוך.
 
"Leaf Cay מייצג את ההזדמנות הגדולה האחרונה של האי הפרטי במחיר סביר תמורת תשלום אי פשוט עם כותרת צלולה, כמו המים היפים שמקיפים אותו", כותב כריסטי'ס ברשימה.
למרות ש-Christie's טוענת שהמחיר של Leaf Cay זמין לפי בקשה, אתר אחר בשם Private Islands Inc. מציג את האי ב-7.5 מיליון דולר. כלומר, כוכב ה-The Unbearable Weight of Massive Talent ירוויח 4.5 מיליון דולר במשך 16 שנים. אולי הוא יכול לקנות לעצמו עוד גולגולת דינוזאור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה