נדל"ן ותשתיות

פרויקט הפינוי בינוי מגיע לראשונה לעיר הצפונית

הפרוקיט צפוי לצאת לדרך לראשונה בקריית שמונה, במהלכו ייבנו 180 יחידות דיור חדשות במתחם יעקב מלול שבעיר
מערכת ice |  1
תחילת העבודות בפרויקט הפינוי-בינוי במתחם ירמיהו-הלפרין בנתניה (צילום באדיבות שושי שפיצר)
תכנית פינוי בינוי ראשונה בקרית שמונה צפויה לקבל אישור מחר (חמישי) בוועדה המחוזית בצפון. התכנית תצא לדרך בתכנון ובמימון של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, בשיתוף עם עיריית קריית שמונה. התכנית מתמודדת במכרז לקידום התחדשות עירונית בפריפריה שפורסם מטעם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ועשויה לזכות במענק בשווי מיליוני שקלים למימושה.
 
הפרויקט יתמקד במתחם יעקב מלול ממוקם בצפון העיר, סמוך לצומת מצודות, קניון נחמיה ומעונות הסטודנטים של מכללת תל חי ומשתרע על פני 41 דונם וכולל כיום מבני מגורים ישנים, בית ספר ממ"ד, גני ילדים לחינוך מיוחד, שטחי מסחר שכונתי, מבנה טיפת חלב ובית כנסת. התכנית מציעה במתחם זה בנייה של 180 יחידות דיור חדשות, במבנים  של 7-8 קומות, בשיטת "פינוי-בינוי", במקומן של 60 יחידות דיור ב-5 בנייני מגורים קיימים.
 
אביחי שטרן, ראש עריית קריית שמונה התייחס לפרויקט ואמר: "אנחנו משקיעים בבניית שכונות חדשות, אך לרגע לא מזניחים גם את השכונות הוותיקות. אנחנו מחויבים לשכונות הוותיקות בעיר. שינוי אמיתי בשכונות אלו יכול להתקיים רק בהליכי התחדשות עירונית משמעותית. מדובר בתהליך מורכב ומאתגר מאוד. אנו שמחים לצאת לדרך בפיילוט ראשון במתחם רחוב יעקב מלול ומודים לתושבים על השותפות. שמח שעברנו משלב הדיבורים לשלב המעשים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהכסף של כולנו
    יעק 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס כבר,בונים מבנים מקלקר
    סגור