נדל"ן ותשתיות

פיננסיה משכנתאות פותחת סניף בפריז לסיוע לרוכשי דירות בישראל

הסניף החדש של פיננסיה משכנתאות בפריז יאפשר לצרפתים לרכוש דירה בישראל מבלי להגיע לכאן במיוחד, ויעזור להם לקבל משכנתא בקלות
מערכת ice | 
דודי רוזנצוויג מנכל פיננסיה (צילום ורד פרקש)
בשנת 2021 הגיעו לישראל 3568 עולים מצרפת לעומת 2445 בשנת 2020 מדובר בעלייה של כ- 45% , כך עולה מנתוני העלייה באתר משרד הקליטה. עד חודש יולי 2022 עלו עוד כ- 1,200 עולים. רוב רובם של העולים מצרפת מתחילים את הליך רכישת הדירה בארץ כבר בצרפת, ויוצרים קשר עם החברות הישראליות. בנוסף יש קהילה יהודית גדולה המתעניינת ברכישת נכסים בישראל לצורכי השקעה ועלייה עתידית. אולם לאור השינויים הרגולטוריים בשוק המשכנתאות בישראל והמגבלות של בנק ישראל, רבים מהם מתקשים בנטילת משכנתאות.
 


פיננסיה משכנתאות אשר נמצאת בבעלות משותפת של TLV Capital של איש העסקים אורי שמואלי, קבוצת פיננסיה של ארז סגמן, ושל דודי רוזנצוויג פותחת סניף בפריז עבור ציבור הלקוחות שמעוניינים לרכוש נכס בישראל, וכפי הנראה תהיה ברוקרית המשכנתאות הראשונה בישראל עם נציגות באירופה.

הסניף בפריז ינוהל ע״י מישל עדי דוריאן, בעלת ניסיון עשיר של כ-30 שנה בעולם הבנקאות והביטוח. לדבריה: ״בצרפת ישנה קהילה יהודית עצומה של כחצי מיליון איש. השילוב של שחיקת האירו והעליה בריבית, בתוספת שינויים רגולטוריים בישראל בתחום המשכנתאות, הפכו את רכישת הנכסים בישראל לעסק יקר ומורכב הדורש מומחיות רבה. אנחנו באמצעות הסניף בפריז ננגיש ללקוחות את כל השירותים שעד כה הכריחו אותם להגיע פיזית לישראל״.


דודי רוזנצוויג מנכ"ל החברה: ״פתיחת הסניף בפריז הינה שלב נוסף במימוש האסטרטגיה החדשה של פיננסיה משכנתאות, להעניק פתרונות ייחודיים לקהלים ספציפיים. תושבי חוץ בכלל וציבור הלקוחות בצרפת בפרט, זקוקים למורה נבוכים בכל הקשור בקבלת משכנתאות. אנחנו נחסוך להם כסף ונטפל עבורם בכל הצד הבירוקרטי של קבלת משכנתא בישראל״.
פיננסיה משכנתאות מתמחה ביעוץ משכנתאות. החברה מלווה את לקוחותיה בתכנון ויעוץ משכנתאות בכל סוגי העסקאות. בחברה מועסקים צוות של אנשי נדל"ן ושוק ההון מעולם הפיננסים .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה