נדל"ן ותשתיות

הכביש הבעייתי בישראל ישודרג: היכן הנהגים יתחמקו מהפקקים?

קבוצת אורון אחזקות והשקעות זכתה במכרז לתכנון וביצוע עבודות סלילה וגישור להרחבה של כביש 41 בקטע שבין מחלף אשדוד לצומת הכניסה לנמל אשדוד בסך 330 מיליון שקל
כפיר אדר | 
שמורת תל אשדוד (צילום תומר עפרי רשות הטבע והגנים)
קבוצת אורון אחזקות והשקעות ממשיכה לרשום הצלחות, עם זכייתה של חברת הבת אורון תשתיות ובניה, במכרז שיזמה חברת נתיבי ישראל לעבודות סלילה וגישור להרחבה של כביש 41 בקטע שבין מחלף אשדוד לצומת הכניסה לנמל אשדוד הכולל את מחלף ניר גלים ומחלף בני ברית.
בהתאם לתנאי המכרז,  משך העבודות הצפוי הוא כ-54 חודשים מתחילת העבודות שיכללו הן את תכנון הפרויקט והן את ביצועו. עלות הפרויקט, כאמור, נאמדת בכ 330 מיליון שקל, ואת העבודות להקמתו תבצע חברת אורון תשתיות ובניה.
 
במסגרת הפרויקט יורחב כביש 41 לכביש דו מסלולי בן 6 נתיבים לכיוון נמל אשדוד והעיר. בפרויקט יבוצעו 5 גשרים – באזור מחלף ניר גלים ובאזור מחלף בני ברית. כנו כן ייבנה מעבר תת קרקעי , יוקמו קירות תומכים, מעבירי מים, תעלות ניקוז, רמזורים ויתבצעו עבודות חשמל ופיתוח והסדרי תנועה חדשים.
בימים אלה, מקדמת קבוצת אורון פרויקטים רבים בתחום הבניה, התשתיות והסלילה בכל רחבי הארץ בסכום כולל של כ 2.5 מיליארד שקל, בהם הכפלת כביש המנהרות (כביש 60), כביש 71 בקטע שבין בית שאן לצומת יששכר, חניון חנה וסע בהר חוצבים בירושלים, פרויקט פארק אריאל שרון, מחלף להבים החדש, סלילת כבישים חדשים בצפון ובדרום הארץ, חיזוק גשרים ועוד.
גילי עזריה, מבעלי קבוצת אורון: "קבוצת אורון מברכת על הזכייה במכרז החשוב, וצפויה להתחיל את הפרויקט בהקדם. קבוצת אורון מהווה חלק בלתי נפרד מנוף התשתיות בישראל, וגאה לקחת חלק בפרויקטים המרכזיים שמחדשים את פני המדינה, ומעניקים לתושביה תשתיות חדשות ואיכות חיים טובה יותר. הקבוצה מודה על האמון הרב שניתן בה, וכהרגלה, תקדם את הפרויקטים על הצד הטוב ביותר עד להשלמתם". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה