נדל"ן ותשתיות

רשות מקרקעי ישראל מפנה סככות פולשים באזור הנגב

היום בבוקר פינתה רשות מקרקעי ישראל, עם סיוע משטרתי, עשרות סככות באזור רהט שבנגב אשר הוקמו על ידי צעירים המתנגדים לשיווק האדמות לאלו מחוסרי הדיור מהמגזר הבדואי בדרום
מערכת ice | 
פינוי הסככות בנגב (צילום רשות מקרקעי ישראל)
רשות מקרקעי ישראל פועלת רבות בארץ לקידום מתחמי מגורים מתקדמים בכל רוחבה ועבור כלל האוכלוסיות, כולל האוכלוסייה הבדואית באזור הנגב ורהט בפרט. בהתאם לכך לא היה לרשות ברירה אלא לפנות היום בבוקר (חמישי) עשרות של סככות של פולשים לקרקעות המדינה במתחם 11 ברהט.
 
הסככות הוקמו על אדמות השייכות למדינה, על ידי מאות צעירים מקומיים וזאת במטרה למנוע את שיווק האדמות הללו למפונים מהאוכלוסייה הבדואית, הזקוקים לדיור הגון. על כך אמרה הרשות כי פלישתם של הצעירים היא "הסגת גבול פלילית לאדמות מדינה על כל המשתמע מכך" ולכן תמשיך לפעול כדיי שזו תישאר פנויה עבור השיווק המתוכנן.
נוסף לכך ציינה כי ישנה חשיבות בשיווק הקרקעות לקידום השוויון עבור האוכלוסייה הבדואית ולכן כל פעולה נוספת ופלילית שכזו תיענה בנחישות באמצעים הנתונים בידיה, כפי שנעשה היום בסיוע כוחות המשטרה.
 
לצד שיווק האדמות ברהט הרשות מקדמת כיום פרויקטים של בנייה בערים נוספות, דוגמת אזור אופקים, כמו גם פרויקט מגורים לצעירים בעיר אשדוד, ואף השיקה לאחרונה מערכות דיגיטליות מיוחדות שמטרתן לייעל את השירות הניתן על ידי הרשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה